Šátek na kojení z AliExpress

Vzhledem k tomu, že se mi miminko narodilo na jaře, tak mi bylo jasné, že kojení venku se nevyhnu, přece nebudu neustále běhat domů. Vím, že je hodně maminek, které se nijak nekryjí a kojí na veřejnosti, ale mně se to prostě moc nelíbí. Nejde jen o můj pocit, kojit dítě mi přijde naprosto přirozené, ale samotné se mi moc nelíbí, když přijde žena do kavárny, vyvalí prso a kojí, pak i lidi okolo mají problém se nekoukat. Bavila jsem se o tom s kamarádkou, která dělá číšnici, a ta z takového šátku byla nadšená, protože právě říkala, že jí vadí se dívat na odhalené prso, protože jí to prostě připadá blbé.

No, je to každého věc, každopádně já jsem takový šátek chtěla a objednala si ho s dostatečným předstihem. Nekoupila jsem ten nejlevnější, který jsem našla, hledala jsem spíš podle látky, aby byla opravdu prodyšná, když pod ní budu mít v létě díte. A povedlo se. Našla jsem látku, která odpovídá mušelínovým plenám. Určitě bych se vyhnula umělotinám, přece jen se bude přímo dotýkat miminka.

Samozřejmě, můžete používat i klasickou plenu, ale mně prostě padá, takže mi to tak praktické nepřijde. Navíc později se mimi začne šátku/plenky chytat, tím pádem ji shazuje ;) 

Hledat musíte pod heslem BREASTFEEDING COVER. Je hodně vzorů na výběr, já jsem hledala tak, aby se mi líbil, nebyly na něm hned vidět fleky od mléka a nebyl průhledný.


Šátek má nahoře takovou sponu, kterou si utáhnete podle sebe a necháte si jen tolik prostoru, kolik potřebujete, abyste viděly miminko. Šátek si můžete zapnout na zádech na knoflík, ale já většinou nezapínám, není to potřeba. 





Takhle to vypadá. V tom otvoru vidíte na miminko. Moc se mi nelíbí šátky, kde to dítě úplně uzavřete a nevidíte na něj. Navíc mi přijde, že dítě se pod tím musí děsně potit.

Takhle viz níže vypadá pohled seshora. Na miminko krásně uvidíte.



Šátek jsem už víckrát prala a vypadá stále jako nový. 

A. 

Komentáře

Okomentovat