Jak si založit účet na Paypal? Velký návod!

Článek byl publikován 14.8.2013 a od té doby nebyl aktualizován. 

Účet u Paypal vám otevře neomezené možnosti nakupování jak přes ebay, tak přes spoustu dalších zahraničních obchodů (ale už i dost českých prodejců nabízí možnost placení přes Paypal).

Pokud nemáte platební kartu, PayPal si nezaložíte. Moje rada pro "náctileté", které třeba ještě kartu nemají: najděte si banku, která nechce poplatky a zařiďte si u nich účet (já mám druhý účet na mBank), na který Vám rodiče převedou nějakou částku, kterou můžete utratit, případně si tam budete sami vkládat. V případě, že na kartě nebudou peníze, nákup neproběhne. Takhle si rodiče budou jisté, že jim nevybrakujete kartu, budou mít finance pod kontrolou a navíc vy si konečně užijete nákupy u zahraničních obchodů. 
Anebo prostě poproste rodiče o kartu, tu si můžete založit už od 15, akorát s vámi musí být rodič (či jiný odpovědný zástupce).

K registraci budete potřebovat:
1. Platební kartu, která umožňuje placení přes internet. Zda vaše karta to umožňuje či ne, musíte zjistit u své banky. 

2. E-mail, na který vám budou posílány potvrzení o nákupu a platbách. V tomto případě doporučuju založit si e-mail na nějaké adrese se zakončením .com, ale nemusí to být, hlavně si potom kontrolujte i "spam", protože dopisy od nich tam občas mohou spadnout.

A začínáme!

Přes tento (https://www.paypal.com/cz/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=A2L76dzHkHAC3GDLpolvV09Yyum86U57v3zEr1ny0hOkNs-kFmbecKZHnwu&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8d92b37e35c82a7c965120dd5a9b6ad0e3) odkaz se dostanete na stránku registrace. 

Dále si zvolíme zemi (ta většinou naskočí automaticky) a jazyk.

Vy si vyberete PayPal for you. PayPal for bussiness je pro obchodníky.



Dále musíte vyplnit e-mailovou adresu, zvolit si heslo (čím složitější, tím lepší), vyplnit jméno, příjmení, adresu (nelžete, Paypal veškeré tyto informace přísně střeží, takže se nemusíte bát). Musíte vyplnit svoje telefonní číslo (já mám Paypal už skoro 6 let a ještě mi nikdo nevolal, takže toto je asi opravdu pro případ nouze). Dále odfajfkujete, že souhlasíte s podmínkami a můžeme pokračovat!

Pokud již máte založený účet na ebay, použijte stejnou e-mailovou i poštovní adresu, pak vám to bude hodně usnadňovat práci.



Dalším krokem je klasické opsání kódu z rámečku, asi aby zjistili, že nejste mimozemšťan a umíte číst ;)

 Dále se dostáváme k platbě. Připravte si kartu. 

V levém rámečku se můžete podívat, jak bude vypadat přesměrováni na PayPal z jiné stránky. Obvykle se zobrazí pouze malý rámeček, kde bude vás e-mail a vy tam dopíšete heslo, to vás přesměruje na potvrzovací stránku (toto si ale už ukážeme v návodu na eBay nákup)


Do políček zadáte číslo karty, datum expirace a CSC - trojčíslí, které najdete na zadní straně karty.

Zkontrolujte si fakturační adresu (billing adress), pokud je správně, dejte "Continue", pokud ne, dejte "Change" a změňte ji. 



Gratuluju, můžete zběsile nakupovat :)



Abyste se znovu přihlásili na PayPal (tak, teď se přiznám, na samotný PayPal jsem se v průběhu cca 6 let přihlásila asi 2x, poprvé když jsem kontrolovala nějakou platbu, podruhé když jsem potřebovala udělat print screen pro celníky - tj. jen tak se na tu webovku přihlašovat opravdu nebudete, každý obchod vás na tu stránku přesměruje...to jedině, že byste řešili nějaký problém.)

Přejdete na PayPal.com, zadáte svůj e-mail a heslo, zadané při registraci.



Až se přihlásíte poprvé po registraci, PayPal bude chtít potvrdit některé informace:
Vyberte si dvě otázky a napište dvě odpovědi pro případ, že zapomenete heslo, zeptá se vás paypal na tyto otázky. V podstatě si vyberte jakoukoliv otázku a napište tam jakoukoliv odpověď, ale hlavně si to někam zapiště :)




Vydržte, než PayPal informace zpracuje...



A dostanete se na hlavní stránku. V pravém sloupečku najdete "confirm your email adress", tím potvrdíte svoji adresu. On vám stejně přijde email, abyste potvrdili založení účtu, kliknete na "activate my account" (budete mít odkaz v mailu), přesměruje vás to na stránku PayPal, tam znovu zadáte heslo a účet je aktivní. 



Dále musíte potvrdit, že karta je skutečně vaše, a to je hned políčko pod tím "Link and confirm my debit or credit card". Za toto vám strhnou 20,- Kč (neboli 1 USD). Až to budete potrvzovat, z vašeho účtu zmizí dalších 50,- Kč, proto je dobré mít na kartě alespoň 100,- Kč. Tyto peníze (těch 50,- Kč) vám PayPal vrátí během 24 hodin! Musí se ověřit, že karta funguje. 



Po kliknutí se vám objeví okno, ve kterém musíte zkontrolovat svoje údaje, pokud je vše správně, klikněte na "Continue".


PayPal po vás bude chtít zadat čtyřmístný kód, který naleznete v detailech transakce (tj. použijte internetbanking), v detailech to vypadá takto:





Čtyřmístní kód zadejte do políčka "Enter PayPal code" a potom klikněte na "Confirm card":



Proces ukončen:


Pokud si budete chtít změnit svoji adresu či jakékoliv jiné nastavení, stačí kliknou na "My account" a "Profile", pokud chcete změnit, dejte "Change".





Pokud budete chtít nastavit PayPal třeba na jinou kartu, tak to zase najdete v "My account", "Profile" a "My money".


V případě, že nastane nějaký problém třeba s prodejcem na ebay, že jste zaplatili přes PayPal a on vám zboží neposlal nebo poslal poškozené a nechce na vás reagovat, tyto problémy dokáže vyřešit PayPal ve svém "Resolution Center", stačí když tam vyberete, co vás trápí a pak problém popíšete. Dále s vámi budou komunikovat pracovníci PayPalu a většinou dostanete své peníze zpět (proto je PayPal taky tak populární, můžete si být jisti, že vaše peníze jsou chráněné). 



Tak, a teď historie. Jak jsem řekla, na samotnou stránku paypalu vůbec nelezu, ale pokud se přece jen třeba chcete podívat, co jste za měsíc utratili, nebo se podívat, zda vám prodejce za něco vrátil peníze zpátky, tak můžete zase v "My Account", tentokrát "History". Zvolíte, od kdy do kdy chete historii vidět a voila :). 

Refund znamená, že vám prodejce bude vracet peníze. Jestli to bude "Partially Refund" - částečné vrácení -  nebo "Totally Refund" - plná částka nazpět, je pak na domluvě.



Doufám, že vám tento návod alespoň nějak posloužil a pokud už máte účet založen, pojďme si založit účet na ebay - návod zde!!! (Pozor, jenom a pouze na vlastní bezpečí!!! Za případnou závislost a pláč karty neodpovídáme!!!)

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte zeptat!!! Ráda pomůžu!

A. 

Komentáře

  1. ja sice na ebay nenakupujem, ale verim, ze velmi vela ludi to oceni :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych se zeptat jestli nevíte jak je to na PayPal s poplatky za zřízení, platby atd.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic neplatíš ani za zřízení (teda těch 50,-, které ale vrátí) ani za platby. Paypal je zdarma.

      A.

      Vymazat
  3. Moc mi to pomohlo, díky, skvělý návod. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, ráda bych se chtěla zeptat, jestli by bylo možné dát semka i podrobný návod jak poslat peníze z BÚ na paypal účet. Bohužel také nevím jak zjistím sv Transfer ID a beneficiary name. Potřebuju si nabít poprvé svůj paypal a vůbec neím jak se to dělá. Můžete mi poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi bych sem nedávala návod, jak poslat peníze z BÚ, protože to záleží na Vaší bance a jaké máte internetové bankovnictví. Je to jako kdybyste normálně posílala peníze na účet. Paypal účet je závislý na Vaší kartě = Váš účet, který buď běžně používáte nebo jste si ho zařídila speciálně pro internetové platby.
      Jak si poprvé dát peníze na paypal je popsáno od bodu: Dále musíte potvrdit, že karta je skutečně vaše, a to je hned políčko pod tím "Link and confirm my debit or credit card". Za toto vám strhnou 20,- Kč (neboli 1 USD). Až to budete potrvzovat, z vašeho účtu zmizí dalších 50,- Kč, proto je dobré mít na kartě alespoň 100,- Kč. Tyto peníze (těch 50,- Kč) vám PayPal vrátí během 24 hodin! Musí se ověřit, že karta funguje.

      Všechno ostatní bohužel ani nevím, kde se Vám zobrazuje, neuděláte mi třeba print screen?

      A.

      Vymazat
  5. mám problém, když sem se chtěla znovu přihlásit dle návodu na paypal tak mi to nechce vzít heslo a to sem si ho zapsala přesně jak jsem ho tam zadala, nevím co s tím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak jako nejjednodušší řešení bych viděla jejich nabídku pro špatném zadání hesla kliknout na Forgot your password? a oni by ti měli na mail poslat nějaký kód a pak si znovu nastavíš heslo :) Zkus to, jestli to půjde :)

      A.

      Vymazat
  6. Muzu taky dotaz z praxe? ;)

    Mam cerstve zalozeny PayPal ucet a rad bych ho svazal s nejakou normalni bankou, kde se neplati za kazdy prd, jako je prichozi platba atd. V merku je mBank.

    Otazka zni: kdyz pak zadam na PayPalu udaje o karte, jak si strhnou tech 50-100Kc v zacatku? Aktivace uctu, overeni karty a tyhle veci. V mBank budu mit prece na ucte nulu. Nebo je mozne nechat si na PayPal od nekoho poslat penize a tyhle poplatky se odectou z nich? Pro priklad, kamarad mi posle na PayPal dve stovky a az pak si propojim ucet s moji bankou/kartou. Strhnou se ty penize ze zustatku na PayPalu, nebo se to odepisuje jen a pouze z banky? Jak to prosim je?

    Diky, Martin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám účet u mBank, takže přímo z praxe můžu říct, že je potřeba si na ten účet dát 50 - 100 Kč, aby si PayPal opravdu měl z čeho vzít. PayPal účet je opravdu napřímo propojen s tvým účet v mBance (nebo jinde). 20 Kč ti strhnou za to ověření (nebo nevim) a 50 Kč ti strhnout a pak zase vrátí!!

      Upřímně řečeno nevím, jak se dají poslat peníze přímo na PayPal, ten je podle mě vždycky propojen s účtem, takže by ti to jakoby přišlo na účet. Dle mého totiž PayPal nemůže fungovat, dokud ho nemáš propojený s účtem. Zadání platební karty je povinná část registrace a nejde ji přeskočit..

      Snad jsem nějak pomohla :)

      A.

      Vymazat
    2. Diky za reakci.

      Ja jsem prave na vazkach ;) registraci mam dokoncenou a PayPal vypada funkcni. I bez (prozatimniho) provazani s kartou. A asi by to tak melo byt a fungovat (ale cert vi, ze jo), protoze dobit PayPal a poslat si na nej penize lze. Pravda z jineho uctu/banky (nez z toho ktery s nim zatim neni spjaty), ale je to mozne. Tim padem by PayPal mel fungovat i sam o sobe, ciste jako virtualni penezenka. Nekdo ti tam posle penize, ty si tam nejak posles penize... a pak uz jen nakupujes, vlastni karta a svazani (zda se) neni treba.

      Na druhou stranu, jak jsem vycetl, prevod penez z PayPalu na tvuj ucet (v nasem pripade mBank) je snad zdarma? A bez poplatku? Zatimco prevod z PayPalu na PayPal neco malo stoji. Nevim o tom nic, sotva zacinam, ale je to snad nejaky pausal, plus jeste procenta z prevadene castky?

      Vymazat
    3. V tomto se omlouvám, nedokážu říct, protože opravdu jsem hned od začátku propojila PayPal s účtem. Asi by to fungovat mohlo a jak říkáš, tak asi i funguje, ale pro mě bylo prostě jednodušší mít to takhle. U mBanky žádné poplatky nemám, ani když platím přes PayPal, akorát tedy kurz se vždycky mění..

      A.

      Vymazat
  7. Chtěla bych se zeptat, jak napsat adresu? Normálně česky "Praha" nebo to musí být v angličtině?
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem psala snad Prague, ale ono je to jedno, muzes asi klidne i Praha, protoze to pouzivaji jen na odesilani zasilek Tobe.

      A.

      Vymazat
    2. Díky moc :)

      Vymazat
  8. Ahoj, paypal i ebay se smí používat od 18, ale v článku je "návod" pro náctileté, myslíš, že hodně vadí si ho založit dřív? (je mi 16)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nejsem právník, ale řekla bych, že to je z toho důvodu, že do 18 nemůžeš uzavírat právní dokumenty (tudíž ani jejich podmínky). Úplně správně by tedy měl otevřít svůj účet Tvůj rodič (či jiný zákonný zástupce), a pak tě může pověřit nakupováním (asi).

      Na internetu je k tomu dost diskusí (pokud mluvíš aj) - https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20121108161531AA7XJAG
      https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100402035628AAp31Q8

      V praxi je asi dost lidí, co mají účet, i když jim 18 let nebylo. Je to ovšem na Tobě, jak budeš postupovat.

      S.

      Vymazat
  9. Ahoj, je potřeba k paypal kreditní karta, nebo se dají penízky dobíjet i jinak ? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě přímo na paypal účet vkládat nemůžeš, takže si myslím, že opravdu je potřeba přes kartu...

      A.

      Vymazat
  10. Omyl, na PayPal lze posílat peníze i přímo ze svého bank. účtu a tudíž není bezpodmínečně nutné dobíjet přes platební kartu! To je myslím hodně podstatná věc, která stojí za zmínku. L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to možné, ale předpokládám, že každý, kdo má bankovní účet už dneska má i kartu...

      A.

      Vymazat
    2. A jak se mám bez platební karty zaregistrovat na PayPal? Dík.

      Vymazat
    3. Bohužel s tímto postupem zkušenost nemám, že by se to dalo nějak obejít..

      Vymazat
  11. Ahoj, ještě mi nebylo 18 takže v údajích jim kecam ... mam to udělany stejne jen kvuli klikackam ... ale kdyz si budu chtit poslat prachy na ucet v bance tak musim mit pripojenou (overenou) kartu, nebo ta je jen na placení ? diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karta je na placeni, ale pokud budes platit pres paypal, tak budou ověřovat i kartu... Ale pokud už máš svůj účet založený s podpisem rodičů nebo rodičovský účet, tak by to problém neměl být.. Já jsem měla taky bankovní účet než mi bylo 18..

      A.

      Vymazat
  12. Ahoj,zřídila jsem si účet na paypal,napsala jsem 4 místný kod a dokonce mi strhli těch 50 kč,ale nestrhli mi žádných 20 kč a je to více než týden a těch 50 kč mi neposlali a vidím je pořád připsané na pay pal účtu.Teď nevím zda je to správně? Díky za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Ti ty peníze nevrátili, tak bych je kontaktovala, zda je vše v pořádku, protože tím se obvykle ověřuje tvoje karta..

      A.

      Vymazat
    2. Ahoj, mám úplně stejný problém. Peníze se mi strhli,ale jen 50 Kč a o nic víc. Peníze jsou stále na paypalu a už je to 4 den. Co mám ted dělat? Vyřešil to nějak anonym č.1? Díky

      Vymazat
    3. Jak jsem již radila před tím, kontaktovat přímo je.. V tomto neporadím, nestalo se mi to..

      A.

      Vymazat
  13. Mám dotaz už jsem v bodě kdy oveřuji kreditku a zadala jsem všechny údaje a pořád mi to píše , že to katru nebere. Nevím proč . Zkoušela jsem to i na kartu mamky a pořád nic. A to máme karty uplně v pořádku já dokonce novou . Normálně s ní platím jen tohle nejde . Internetové bank. a všchno mám taky. Nevíš čím to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost zvláštní.. pokud je tam dostatek finančních prostředků a je to normální karta (jako Visa atd.), tak by to mělo fungovat.. To je možná spíš dotaz pak na Tvoji banku.. jakože jestli třeba máš povolené platby do zahraničí.. nevím přesně, co všechno se dá omezit na kartě..

      A.

      Vymazat
  14. Ahojky, můžu se zeptat jak je to s propojením Paypalu a internetbanking? Když si třeba koupít na ebay něco za 2USD, tak se mi v mém interbankingu ukáže jaká strhlá částka? :) Předem děkuji..
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak interbanking ukazuje veškeré pohyby na účtu, takže pokud z karty zaplatíš 2 dolary, tak se to určitě ukáže.. A většinou se to ukazuje v korunách.. Vlastně když platíš přes paypal, tak se dost často ukazuje rovnou částka v korunách, která bude stžena.. A většinou je tam psáno, že je to platba přes paypal...

      A.

      Vymazat
  15. Ahoj potřebovala bych poradit. Je mi čerstvých 17 let. Chtěla bych si nakoupit na ebay, ale nevím jak to mám udělat. Na založení účtu jak na ebay, tak na paypal mi musí být 18 let. Jak si můžu založit účet, abych neporušila podmínky, nebo jde to nějak obejít? Hodně jsem taky četla, že těm co neměli 18 při založení paypal účtu, když je ověřovali, tak jim pak účet zablokovali a to na dobro. Chtěla bych si založit účet, ale bojím se, že pak přijdou na to že mi není tolik a budou akorát problémy. Pak jsem někde četla, že si můžeš založit účet s povolením rodičů nebo něčím takovým. Mám v tom akorát zmatek. Rodiče by si účet(s tím že bych přes něj nakupovala) na paypal založit nechtějí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já se omlouvám, ale v tomto asi dobrý rádce nebudu, protože si myslím, že mi už bylo 18, když jsem si založila účet, takže nemám zkušeností s tím, že by účet blokovali, když ti není 18. Obejít to podle mě nejde, protože sice nezadáváš nikde rok narození, ale při ověření karty by na to přišli. Otázka je, že přijít na tebe můžou třeba až za rok, protože přeci jen nejseš aktivní prodejce, ale pak je fakt, že tě mohou bloknout na dobro.
      Já bych se v tomto případě pokusila buď přesvědčit rodiče, že PayPal je opravdu bezpečný systém a není se čeho bát (tedy pokud se spíš nebojí, že si objednáš měsíčně věci za tisíce :D) nebo prostě popros někoho, komu už 18 bylo, jestli by si nemohl založit účet, který bys taky využívala a dávala jemu/ji peníze na kartu...

      A.

      Vymazat
  16. Moc děkuju za návod, muselo ti to dát hodně práce. Moc mi to pomohlo :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, mohla bys mi, prosím, poradit? Mám dlouho ebay + registraci na paypal. Ještě nikdy jsem nic nekupovala. Nyní se snažím zprovoznit paypal, ale u kontrolních otázek mi to píše, že mám špatné odpovědi. A to mám triviální, kde chyba nejde udělat. Dá se nějak postupovat? Účet mám skoro rok a nikdy jsem ho nepoužila, nyní bych ráda. Děkuji za pomoc. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.. no, já v tomto případě prostě dělám to, že kliknu, že jsem zapomněla heslo a tím si pak třeba změním i ty kontrolní otázky.. Ono se to nezdá, ale snad čím víc triviální, tím častěji se dělají chyby :)) Třebas před tím jsi dala nějaké číslo nakonec nebo tak.. :) Ale tím heslem se tam prostě dostaneš..

      Zkus to, snad to pomůže ;)

      A.

      Vymazat
  18. To mi právě nejde změnit kontrolní otázky. Mohla bys, prosím, screenově udělat na tohle postup? Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změnit si kontrolní otázky můžeš jedině když už v paypalu budeš. Jinak pokud tam dáš, že sis zapomněla heslo, tak se tě to zeptá, jestli si chceš odpovědět na kontrolní otázky, nebo zadat číslo karty, kterou jsi propojovala s paypalem. Teď jsem to zkusila a funguje to. Zadáš číslo karty, zadáš si pak nové heslo (pošle ti to odkaz na mail) a tam už vevnitř změníš kontrolní otázky..

      Vymazat
  19. Ahoj,chtěl bych se zeptat,jestli je nějaký problém,když jsem označil "premier account" místo "personal acount" a jestli to jde nějak v nastavení změnit?Děkuji za odpověd,Vráťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já si nejsem jistá, jestli náhodou tam pak třeba nebude nějaký poplatek. S premier accountem nemám žádnou zkušenost.

      Vymazat
  20. ahoj,
    je možná tam dát kartu vedenou (v české bance) k účtu v dolarech? budou si tedy strhávat částky v USD z mého účtu? díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, asi trošku nerozumím...kartu máš propojenou s účtem, ne?.. Když tam dáš úplně obyčejnou kartu z české bance, kde máš české koruny, tak ti to vždycky strhne částku podle aktuálního kurzu v korunách..

      Vymazat
  21. Návod je skvělý, ale mně byl bohužel k ničemu, protože PayPal odmítá moji kartu (a to mám taky účet u mBank). :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak návod na to, co komu nefunguje bohužel dělat nemůžu, kdy mně to šlo hladce :D To jsou pak dotazy na banku a paypal, v čem je problém.. :)

      Vymazat
  22. mám účet vedený v dolarech...dolarový účet a k tomu vydaná platební karta. takže už neprobíhá konverze z CZK -> USD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud je účet vedený v dolarech, tak to bude brát v dolarech, no..

      Vymazat

  23. Ahoj, prosím o radu, jak si můžu prevést peníze z účtu PayPal na bežný učet u české banky? Děkuji za radu Viera

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den.
    Vše jsem udělal dle vašeho návodu a v pohodě to máte pěkně sepsané a funkční. :-)
    Zastavil jsem se na "PayPal po vás bude chtít zadat čtyřmístný kód, který naleznete v detailech transakce (tj. použijte internetbanking)" ...
    Otázkou je jak dlouho jste čekala na svůj čtyřmístn kód?
    U sebe v internetbankingu zatím vidím pouze blokovanou částku s kterou nemohu disponovat s výši poplatků 21Kč+50Kč ale v podrobném přehledu převodů se mi to zatím nezobrazilo (neevyduje)... Tzn. Jak dlouho podle vás trvá platba kartou na internetu?
    Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, no, mně se to tam objevilo maximálně v průběhu hodiny. Mám mbank.

      Vymazat
  25. Dobrý den, chci se zeptat, když jsem zadávala do mé číslo karty, neustále mi to píše error..v čem je chyba? děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to je bohužel dotaz na banku, ne na mě... :/

      Vymazat
  26. chtěla bych se zeptat jak mam resit to kdyz me zpet nedojde tech 50,- ? diky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den, taky bych se chtěla zeptat, už je to více jak týden a stále mi nepřišlo zpátky těch 50 kč..proč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bohužel s tímto zkušenost nemám, mně to opravdu pokaždé peníze vrátilo.. Ale četla jsem v diskuzích, že někomu to třeba vrátili při prvním nákupu nebo až po dvou týdnech.. nevím, opravdu s tímto nemám zkušenost..

      Vymazat
    2. ok..děkuji moc.... já už za ten týden toho tolik nakoupila a stejně mi nic nepřilo... :( no počkám ještě chvíli... ale napsat jim nejde, nebo snad na to nemohu přijít

      Vymazat
    3. no, tak treba tady vpravo https://www.paypal.com/cz/webapps/helpcenter/helphub/topic/?topicID=FEES_CA&parentID=ALL_ABOUT_PAYPAL&m=BT je Resolution center, tam se to da resit.. proste jim to popsat..

      Vymazat
  28. Krásný den přeji. Mám dotaz, může mě někdo prosím odpovědět. Předem děkuji. Nemám zřízenou žádnou platební kartu, ale mám zřízen PayPal účet. Na tento účet mě chodí peníze z internetového průzkumu ze zahraničí. Příslušné firmě, která mi peníze (EUR) zasílá zadám jen Paypalovou e-mailovou adresu. Peníze se připíši na Paypal účet a ty si pak následně převádím na různé účty. Teď bych však chtěl si nechat na Paypal mzdu. Jak to mám udělat ? Dám svému zaměstnavateli jen e-mailovou adresu ? A jak ten udělá převod na Paypal ? Prostě účet u banky mít nemohu (exekuce). Prosím o radu. Pokud tedy bez platební karty mi přijdou na Paypal peníze za výzkumy, tak přece musí jít udělat obdobný převod bez karty i na mzdu od mého zaměstnavatele. Může mi někdo pomoci radou, jak to mám udělat a co mám vlastně nahlásit zaměstnavateli ? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den! Bohužel nejsme finanční ani mzdová poradna, takže v těchto věcech radit nebudeme. Obraťte se na více povolané osoby ;)

      Vymazat
  29. Dobrý deň. Založila som si účet paypal 20.11., hneď aj nakupovala. V ten deň sa mi ukázala na účte blokácia, ktorá tam visí do dnes. Ale dnes sa mi tam zjavila ďalšia blokácia na rovnakú sumu. Bojím sa, aby mi to nestiahli z účtu dvakrát :/ Prosím poraďte… Ďakujem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blokace za co? Jako tech 50 Kč? Měli by to vratit, pokud ne, tak se jim přímo napsat...

      Vymazat
  30. dobrý den, chci se zeptat, jak prevést peníze z ceského úctu v CR na dolarový úcet v USA. a jestli víte jaký je poplatek. Nebo je to taky zdarma do nejaké cástky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to se musíte zeptat své banky, zda za toto bude brát nějaké poplatky... A převod je asi normálně jako všude, zadáte účet, ono se to převede....

      A.

      Vymazat
  31. Dobrý den, po vyplnění formuláře dle návodu jsem se zasekl u přihlášení na paypal - zadám heslo, opíšu kód a oznámí mi to chybu. Na samotné nastavení karty už se nedostanu. Co s tím? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, já nevím, jakou chybu Vám to píše, takže neporadím... Možná je to špatně opsaný kód, možná je to špatné heslo...

      A.

      Vymazat
    2. Kdepak, heslo je vpořádku, kód taky...píše mi to, že mám správně zadávat mailovou adresu a heslo, ale po cca dvaceti pokusech mi to připadá, že si jejich software vzal dovolenou a na konci roku prostě nového uživatele nepřijme...

      Vymazat
    3. Mně se to nestalo, takže nevím, ale zkuste třeba si nechat poslat nové heslo...

      Vymazat
  32. Dobrý den, podle Vašich instrukcí se mi vše podařilo zaregistrovat, za to moc děkuji. Ale chtěla bych se zeptat na účet paypal, neni možný aby se tam někdo naboural a peníze ukradl? Jestli to je dostatečně chráněný? Děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, tak to jsem ráda, že jsem pomohla ;)

      Pokud vím, tak PayPal je jedna z nejvíce zabezpečených služeb k placení a nikdy jsem nečetla o případech, že by se tam někdo naboural... Já se přiznám, že pro tento případ mám na paypal nastavenou kartu, kterou používám jen na tyto ebay platby (případě jiné e-shopy) a nemám tam snad nikdy více než 1000,- Kč...

      Vymazat
  33. Dobrý den, můžu se zeptat jak je to s diakritikou při registraci? mám zadávat svoje jméno s háčkama a čárkama nebo bez nich? moje jméno obsahuje písmenko ř a š... děkuju za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jak zjistím,jestli má protistrana od které čekám platbu účet na paypal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto jsem nikdy nezjistovala, takze nevim, prodejce to ma obvykle napsané, že se musí platit pres paypal, takze se predpoklada, ze protistrana ho ma..

      Vymazat
  35. Ahoj, skvělý návod, jen bych se chtěla zeptat, co mám poslat prodejci na Aliexpress, který mi bude vracet peníze, když po mně chce, abych mu poslala svůj paypal účet (předtím jsem zboží platila ještě normálně přes kartu), někde jsem našla, že je to jen e-mail, tak jestli to tak opravdu je... Děkuji za odpověď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že stačí e-mail.. nebo si to spojí s ebay účtem...

      Vymazat
  36. Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, když bych chtěla na ebay prodávat, tak si mám vytvořit paypal for business? Díky za odpověď,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no, záleží asi na tom, co chceš prodávat.. Pokud klasicky svoje věci, tak ne.. Pokud ale budeš mít nějaký obchod, tak ano. Je to podle mě stejné, jako u českého Aukra..

      Vymazat
  37. Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné platit bez potvzení karty? Kartu jsem zatím nepotvrdil a už jsem si něco z e-bay objednal a v payment status mi to píše Completed.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám s tím zkušenost, kartu mi potvrdili hned. Ale pokud to funguje, tak je vše v pořádku.. ;)

      Vymazat
  38. Podle návodu jsem si vytvořila účet Paypal for you - Get started atd. a teď na to koukám, že je to premium account, jak je to možné?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no bohužel si myslím, že jedině že ses někde uklikla, jinak opravdu nevím..

      Vymazat
    2. https://www.youtube.com/watch?v=FmgU2xTkp0o tady to máš hezky ukázané, jak přejít k person account. Sama jsem to zkoušela, tak uvidím.

      Vymazat
  39. Je tan personal account pro nákup i prodej, nebo jenom pro jedno z toho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro prodej.. ale záleží, jestli budeš prodávat jen svoje věci, tj "normálně" nebo jako nějaký obchod :)

      Vymazat
    2. Mám fotky na fotobankách, takže vlastně jakoby prodává ta fotobanka, a po nahromandění určité částky mi pošlou peníze. Na to mi to stačí, nebo potřebuju ten "lepší" typ účtu?

      Vymazat
  40. Ahoj,
    chtěla jsem se zeptat jak dlouho trvá, než se mi strhne ta částka 50 Kč z účtu?
    Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.
      Mně to strhlo skoro okamžitě, do několika vteřin. Stihl jsem to potvrdit na payPal a pak jsem se podíval na účet v mBance a refrešoval (aktivoval jsem si stránku) a už byly peníze strženy. A hned zase obratem se mi připsala na účet v mBance 1kč (slovy jednakoruna) s tím heslem, které se má pak vkládat do Paypal.

      Vymazat
    2. Ahoj, no, to jsem ráda, že to někomu funguje, jak má ;)

      Vymazat
  41. Ahoj, co si pamatuju, tak se mi to strhlo skoro hned...

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné nějak zjistit, jestli při platbě byla stránka opravdu přesměrována na paypal?? Už jsem přes paypal bez problémů nakupoval, ale tento nákup je z Ruska a mám strach, abych své přístupové heslo nezadal někam, kde by mohlo být zneužito, pokud by nedošlo k správnému přesměrování.
    Každopádně se mi při potvrzení o koupi nahoře změnila adresa serveru ze kterého nakupuji na adresu paypalu, je to tedy známka toho, že je vše v pořádku??
    Děkuji mnohokrát za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, myslím si, že je to v pořádku, mně se taky vždycky stránka přesměruje na PayPal.. ;)

      Vymazat
    2. Děkuji opožděně za odpověď. Nákup jsem provedl bez problémů, takže i platba přes paypal na ruských serverech je, zdá se, bezpečná... Přeji hezký den :)

      Vymazat
  43. Dobrý den, chystám se teprve založit PayPal - prosím,emailový účet, který uvádím v dotazníku
    pro paypal je konkrétní účet jen pro PayPal,nebo je to běžný účet s koncem např. seznam.cz, nebo com,atd, potažmo který už mám založený?A pak by mne zajímalo clo,někde jsem četla,že nad 20 euro se platí nějaké clo.Platí to celkově, nebo jen pro nějaké konkrétní zboží?Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Email může být jakýkoliv chceš, ale já vždycky doporučuju si založit s koncovkou .com, je to lepší..

      Clo se nad 20 eur neplatí, víc informací o tom najdeš v článku, jak nakupovat na ebay... ;)

      A.

      Vymazat
  44. chtěla bych se zeptat,postupovala jsem podle vašeho návodu,přijalo mi to kartu a chtěla jsem potvrdit email,ale bohužel mi na něj nic nepřišlo,jak je to možné?zadala jsem "confirm your email adress" a nic :-(,děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to rádce bohužel nejsem :( Zkus napsat přímo na PayPal, napíšou ti příčinu...

      Vymazat
  45. Ahoj, chci se zeptat jestli si musim z BÚ posílat penize na paypal pokud si chci neco objednat treba z ebaye. Diky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na PayPalu si registruješ kartu, takže si to automaticky pak bere z karty..

      A.

      Vymazat
  46. Ahoj, chci si na PayPal přidat bankovní účet, abych si na něj mohla posílat peníze, které mi na PayPal přijdou. Zajímalo by mě, jak mám vyplnit Bank Account Name, aby to bylo dobře, abych zbytečně nepřišla o 200 Kč. Píšou tam, že to mám napsat podle výpisu z účtu, tam mám napsáno název účtu: a pak moje příjmení a jméno velkýma písmenama bez diakritiky. Tak bych chtěla vědět, jestli to musím napsat přesně takhle, nebo to můžu napsat i s háčkama a čárkama, aby to fungovalo? Děkuji za odpověď. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to udělala přesně podle toho, jak píšou. Jestli máš název účtu s diakritikou, tak i s ní, jméno a příjmení bez ní. Snad to bude v pohodě ;)

      Vymazat
  47. Dobrý den, zasekla jsem se u zadávání toho kódu z internetového bankovnictví. Za 1 mi nic nestrhli a vubec nemám šajnu jak tam ten kod v tom najít a hlavně kde ho pak zadat když ta tabulka mi zmizela. (Mám KB). Anglicky moc neumím tak s tím docela válčím. Tak jsem ráda za každou radu. Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už vím kam to zadat ,ale jestě mi nic nestrhli a nevím jak to v tom internetovém bankovnictví vykoukat ten kod. Jk dlouho to trvá než vám to strhnou?

      Vymazat
    2. Tak mně to trvalo opravdu chvilku.. Počkala bych maximálně 1 den...

      Vymazat
  48. Dobrý den, mám krátce kartu od mbank, ale stále ji nemohu k paypalu připojit..Už jsem z toho trochu zoufalá.. Nechci volat na mlinku, protože nemám identifikační číslo, které se má nahlásit, když se volá (teda alespoň jsem to snad někde četla :D)..Ale tak se chci zkusit zeptat tady, jestli jste nemusela měnit nějaké limity nebo tak něco? Protože nic jiného už mě vážně nenapadá ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusela... mám taky mBank a postup byl opravdu takový, jak tady píšu... Takže bohužel by to asi chtělo na tu mlinku zavolat :(

      Vymazat
  49. Dobrý den, chtěl bych na Ebay prodávat, musím si tedy založit PayPal for bussinessPayPal for bussiness? Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, podle mého ne. Myslím si, že to funguje jako na Aukru. Pokud chcete prodávat jen pár svých věcí, tak se to normálně dělá přes Váš účet. V případě, že jste jako živnostník, tak pak asi ten bussiness...

      Vymazat
    2. ..díky za zprávu, chci prodat jen pár starých věcí.

      Vymazat
    3. tak to určitě nemá cenu zakládat business..

      Vymazat
  50. krasny dobry den, mam zalozeny delsi dobu paypal ucet na seznamu email adrese a platim tim tak i ebay ted si chci privydelat pres pocitac ze zahranici a chteji spise gmail. kvuli registraciTen jiz mam zalozeny nekdo mi rekkl, ze mohu mit vice adres u paypal uctu i na proplaceni ci registraci.Nevim jak to mam udelat.Muzete mi poradit dekuji za Vas cas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíte jít do My Account, Profile a tam je Add adress ;)

      Vymazat
    2. dekuji,ale jeste se chci zeptat, zda skutecne mohu mit vice adres u Paypal. Dekuji

      Vymazat
    3. Zaregistroval jsem se na PayPal i EBay.Po registraci na PayPal bylo strženo z účtu a vráceno 50kč, a cca 1 dolar vidím na bankovnictví jako stržený jen ne dosud jako zaúčtované operace,asi za registraci.
      Po "nákupu" na EBay vidím částku strženou za zboží v zaúčtovaných operacích na bankovnictví a opět jeden dolar jako nezaúčtovaný.Jen nevidím žádnou činnost na "účtu" na PayPal?Obdržel jsem email který "vypadá" jako od prodejce že platbu obdržel?

      Vymazat
    4. No, mně obvykle přijde jenom mail, že jsem zaplatila, takže tímto pak předpokládám, že prodejce obdržel peníze (pokud ne, tak to není můj problém, to ať si s ním řeší PayPal, protože já od nich mail mám....)...

      Vymazat
  51. Ahoj, nevrátilo se mi 50,- zpet. Už je to pres 24 hod. 4-mistny kód jsem zadavala. Silvie

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, s tým aktivačním poplatkem 50kč který vrátí je to nějaké divné, mám banku GE Money, měl jsem to v nezaúčtovaných platbách, kde mi nic nestrhly, když jsem v paypal zadal to 4 místné číslo které mi k tomu přišlo, tak se mi podařil ověřit účet a psaly že to vrátí do 24 hodin. tak nevím co by mi měly vracet když mi nic ani nestrhly ale hlavně že by měl být PP aktivní, jinak je to nejlepší návod který jsem našel dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no, pokud normálně můžeš PayPal používat, tak bych to vůbec neřešila :), jejich chyba ;)
      Díky ;)

      Vymazat
  53. Dobrý den. Našel jsem uložiště na internetu.Je tam sice nějaké místo volné ale mužu si navýšit prostor platba v eurech.možnost přes paypal.Protože nemám žádnou zkušenost s tím jak by to probíhalo.Lze i paypal zrušit?
    děkuji za rady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle mého lze smazat i paypal účet.. o tom úložišti nevím, nezajímala jsem se o to, nikdy jsem to nepotřebovala..

      Vymazat
  54. můžu nakupovat na ebay i bez paypal? Mám Visu, ale nevím jestli to jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela jsem to, ale myslím si, že to povolují jen někteří prodejci.. Pokud platíš rovnou kartou, tak nejseš "chráněna" ani ty, ani on..

      Vymazat
  55. predal som niekoľko položiek na Ebay ešte začiatkom listopadu, platba podľa Ebay prebehla, ale peniaze na svojom účte na Paypal nemám. Neviete čím to je???

    OdpovědětVymazat
  56. Sororessa , ahoj , je tro hezky napsané , mám jeden dotaz , když něco prodám a uskuteční se obchod, tak s toho pay pal se to posílá samo na ten účet z té karty ? nebo se to musí zadat převod? a jde to poslat jinam na účet než ten který byl k tomu založen ? dímy moc a štastné a veselé vánoce .... Viktor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se, ale já jsem na ebay nikdy neprodávala, pouze nakupovala. Čekala bych, že tam bude nějaký automatický příkaz, stejně jako v případě, kdy nakupuješ...

      A.

      Vymazat
  57. Zdravím,je možné platit z PAY pal na ebay kreditkou z bankomatu?Internetbanking nechci zakládat a direct na ebay s kartou také ne.

    OdpovědětVymazat
  58. Prosím, lze založit účet přímo v dolarech, chci ho právě kvůli platbám v této měně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě, jen si zjistěte, u které banky to bude nejvýhodnější ;)

      Vymazat
  59. Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat jak ověřit paypal učet když chci neco zaplatit tak mi to nejde, piše mi to ze nepřijimaji penize z neověřených učtů, děkuji

    OdpovědětVymazat
  60. Dobrý den, nemáte zkušenosti s nákupem na stránce Asos a platbou přes PayPal? Před lety se mi nějak podařilo spojit svůj PayPal účet s účtem na Asos.com a platby probíhaly rychle a v pořádku. Dnes jsem potřebovala založit nový PayPal účet ale nenašla jsem už žádný způsob jak ho propojit s Asos.com. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den, založila jsem si paypal a udělala dvě objednávky na ebay a za každou objednávku se mi strhlo 25 korun z účtu, ale na paypalu to neni... vecíš čim by to mohlo být? =( jo a ještě se mi nestrhla ta 50-tikoruna =/
    Moc díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím :( Ale pokud proběhla platba a zboží bylo odesláno, tak bych asi jen počkala...

      Vymazat
  62. Dobrý den, prosím o radu - na paypalu mi nejde přidat bankovní účet - název a iban - píše se tam: (it is not possible add bank account at this time)- je to třeba tím, že se mi tam drží nějaká částka peněz, musím mít jaksi volný účet, nebo i když čekají peníze na převedení na účet, tak by to mělo jít? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, ale vůbec nevím, nestalo se mi to.. Napište přímo PayPalu...

      Vymazat
  63. z 24. března 2016 - napsala jsem si na PayPal a už ok.....zdravím, Ela

    OdpovědětVymazat
  64. DOBRÝ DEN, chci se zeptat : když mi někdo posílá přes paypal peníze, objeví se na účtu automaticky? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mi takhle někdo posílal, tak se to objevilo na účtu Paypalu...

      Vymazat
  65. Musím zadat i mé bankovní konto? Nebo to mužem používat bez karty, jako online peněženku? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem paypal vždycky používala s kartou a nevím o tom, že by tam byla možnost bez karty... ale zkuste to ;)

      Vymazat
  66. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  67. Dobry den, rad bych se zeptal jestli nahodou netusite proc mi paypal strhnul dve platby po 24kc a pak 50kc na overeni? Dale jsem zadal overovaci kod a stejne nemuzu nic zaplatit? Pise to - Please go to www.paypal.com to confirm your credit card before you complete this purchase. Kartu mam potvrzenou... Uz jsem z toho fakt na prasky :( mimo jine mi strhli i 84$ a vubec nevim za co - asi nejaka posta... neni treba nejaka infolinka pro cz kde to resit? Diky za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom, že by papypal měl nějaké české zastoupení opravdu nevím :( A je divné, že by jen tak strhávali peníze, těch 84 dolarů mi fakt přijde divný :( Zkuste se obrátit přímo na jejich oficiální linku...

      Vymazat
  68. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když jsem si zřizovala paypal, přišel mi e-mail na aktivaci účtu, kde se zadává typ banky a 24číslic jako potvrzovací údaj. Při zadávaní mi to neustále píše chybu.Nevíte, co s tím?(Kartu mi to vzalo) Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  69. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  70. Dobry den chtěl jsem založit PayPal účet ale mám exekuce je možné že my to zablokuje exekutor dekuji

    OdpovědětVymazat
  71. Dobrý den, mám podobný problém, jako předchozí tazatel, ovšem s tím rozdílem, že účet PayPal už mám. Je možné na můj PayPal posílat peníze z účtu jiné osoby?

    OdpovědětVymazat
  72. Pěkný den přeji,

    pokud to někomu pomůže, právě jsem napsal článek o založení účtu na Paypal v roce 2017.
    http://www.mistriaukci.cz/jak-registrovat-osobni-ucet-na-paypal-v-roce-2017/

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj, mám český účet vedený v eurech, zaplatím 10e ale z účtu mi to odečte 10,9e. Lze v Paypalu nastavit druhá aby nemusela probíhat konverze měn? Přece jen skoro 10ti procentní poplatek je docela masakr za to ze platim eury a posilam eura.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat