Adventní kalendář pro muže

Jak jsem tak včera projížděla blogy, tak téměř každá maminka publikovala příspěvek se svým adventním kalendářem pro děti :-)   Až to ve mě vzbudilo výčitky, že já žádný adventní kalendář nepřipravuji. Po celodenním přemýšlení, jestli vyrábět něco pro malou nebo ne (a vydrží mi to každý rok? a co ji budu do něj dávat, až ji bude 12-13? a nebude smutná po 24.12., že už žádný kalendář není? a není hezčí si jen tak každý den něco dát?), jsem se rozhodla, že připravím adventní kalendář pro manžela. Kdyby mi to do dalšího roku nevydrželo, tak ten to alespoň pochopí bez slz (doufám). 

Inspiraci jsem samozřejmě hledala na pinterestu. Pro příští rok (pokud mi to vydrží), by bylo fajn udělat něco takového:




 Nebo takového:



Pro letošek to nešlo z technických důvodů. O půlnoci (než jsem totiž dozrála k tomu, že adventní kalendář pro manžela FAKT chci) již totiž vše bylo zavřeno. 

Takže přišly na řadu vzkazy :-)

Myslím, že by bylo úžasné na každý papírek napsat, co ho čeká večer nebo ráno v posteli (nebo jinde), ovšem - buďme realisti - máme malé dítě, chodím do práce a do toho je plno dalších aktivit :-)  Takže jsem vymýšlela něco, co  můžu dodržet (anebo se z toho případně vykecat :-)


Pokud již máte na prosinec na některé dny program, chce to velmi dobrou práci s diářem. Třeba jsem původně na další úterý napsala, že ho čeká burger večeře (v plánu je home-made, ale kdybych si to rozmyslela, pořád můžeme někam vyrazit :-)  A pak jsem zjistila, že již mám domluvené posezení s holkama. Takže jsem to rychle celé musela přehazovat. Stejně tak nebylo úplně vhodné plánovat "Koupelnovou romanci" na večer, kdy máte návštěvu rodičů. 

Vytiskla jsem tento seznam, nalepila na balící papír, vystřihla, připravila z balícího papírů kapsičky (do kterých jsem dávala drobnosti jako 50 Kč, čokoládu, nějaké figurky, atd.) a to vše pak nalepila washi páskou na dveře. 


Jak je vidět, jsem trdlo největší a popletla jsem na nějakých papírcích číslování (a protože mi dny navazovaly na sebe, tak se to nesmělo stát) - tak jsem musela škrtat. V jednu ránu tisknout nový a to celé od začátku - bych se zbláznila!

Samozřejmě by mnohem (mnohem!) hezčěji vypadaly nějaké obálčičky, ale... jedna ráno je jedna ráno :-) 

Co vy a adventní kalendáře? 

S.

Komentáře

Okomentovat