Rozlučka se svobodou pro nevěstu - nápady

Protože mám za sebou další organizaci rozlučky se svobodou, ráda bych se podělila o pár tipů, které organizátorkám (ale i nevěstám) mohou pomoci. 




1. Rozhodněte se, kdo tuto rozlučku bude organizovat. Já jsem zvyklá, že to vždy zařizuje nějaká kamarádka / sestra / svědkyně, apod. Ovšem setkala jsem se s názory, že to má zařídit samotná nevěsta (chudák... zařizovat svatbu a k tomu ještě rozlučku - bych se zbláznila). A pokud to tedy bude někdo jiný než nevěsta, je dobré to tomu člověku zavčas vědět. U nás bylo jasné, že rozlučku budu sestře organizovat já. 

2. Od nevěsty je dobré získat seznam kamarádek, které na rozlučce chce mít a spolu s tím seznamem i kontakty na ty osoby. V dnešní době je vcelku časté, že se vytvoří událost na facebooku, nevěsta tam svoje kamarádky pozve (předpoklad je, že to nejsou zároveň i vaše kamarádky), a potom se z té akce odhlásí. Organizovat cokoliv pro více lidí přes sms nebo e-maily je na palici. 

3. Je dobré dát vědět termín dopředu. Alespoň měsíc. 

4. Na úvod se domluvte, kolik do rozlučky chcete investovat (od toho se bude odvíjet program). Pokud jste sestry nebo hóóódně dobré kamarádky, tak vám to asi bude jedno - když každý přispěje třeba 250 Kč, tak prostě zbytek doplatíte (což bude velký (ale ku*va velký) nepoměr, věřte mi :-)  Ono se to nezdá, ale pokud chcete nějaký program, tak ty částky docela naskáčou. K tomu pak občerstvení, pití, případné vstupy, případné taxíky na přesuny... 

5. Buď to víte nebo se nenápadně snažte zjistit, jakou rozlučku by si nevěsta představovala. Já jsem to tušila, takže no problém. Ale třeba svědek ženicha... Zkrátka, když se těšíte na super akční večer po barech a místo toho vás chtějí odvléct na chatu k táboráku péct buřty... Anebo naopak se těšíte na táborák s buřtama (a na takové rozlučce jsem byla) a místo toho Vás provedou po všech klubech kolem a furt do vás něco lijou....  Takže - zjistit představu!

6. Vymyslet program. Pár nápadu uvádím níže. Já jsem je sbírala všude možně na internetu + vlastní představivost :-)    U nás nakonec zvítězil striptér, limuzína, a pak procházka po barech / klubech (více info dále).  A ještě poznámka - dělejte jen to, co chce nevěsta. Takže pokud všem přijde fajn nápad pozvat striptéra, ale nevěstě se taková myšlenka nezamlouvá, tak ho prostě nepozvete. 

7. Vymyslet detaily - oblečení (budete mít stejné? nebo stejnou barvu?), doplňky do vlasu (já je nenávidím, přese mě neprošly), šerpy (taktéž nenávidím :-), odznáčky, .... Je toho hodně. Na tyhle kravinky nejsem, takže od nás se nevěsta odlišila tím, že byla jediná v bílém a s decentní korunkou na hlavě. 

8. Zařiďte si na samotný den (i když je akce večer) a den následující volno :-) 

A teď nápady na program:

- pokud víte, že kamarádky jsou ochotné dát za úvodní občerstvení minimálně 790 Kč / osobu, tak běžte do Cloud :-) (což je bar na střeše hotelu Hilton)   Jedná se o "all inclusive" ochutnávky - po dobu 3 hodin můžete toho vypít, kolik chcete (a na výběr máte z 10 koktejlů). Více info zde. Je to luxusní a přece rozlučkový večer má být o tom, že? :-)     (pro chlapy je ideální Hooters, ale vy, holky, tam na rozlučku nechoďte :-)

večeře - tady asi každý půjde do podniku dle svého výběru (anebo uvaří pro všechny doma). Pokud vůbec nevíte kam, za sebe mohu doporučit: 
Backdoors na Smíchově - super klub s drinky a úžasným jídlem
Zlatý strom (restaurace) - opět super restaurace s obrovským výběrem drinků a úžasným jídlem za výborné ceny  (a pak můžete jít rovnou do klubu dole, i když je pověstný top-less tanečnicema, holky tam taktéž chodí ;-) 
U Tučňáků - což je sice "obyč" restaurace, ale opět přímo pod ní je klub Blázinec (který vůbec není špatný... pokud tam teda nejdete ve 3 ráno - to už to tam tak pěkné není)

koktejly / bary - tomuto bych se někdy věnovat speciálně zvlášť. Na výběr je toho opravdu hodně a není to dnešním tématem

- táborák s buřty - viz zmínka o takové rozlučce výše. Někdo chodí po klubech pořád a rád by prostě něco jiného :-)

- striptér je taková klasika :-)   Pozor, dost holek to nemá rádo a dost to nemá rádo jen pokud je to veřejné :-)   (já třeba striptýz ráda mám, ale představa, že mě vytáhne na pódium a všichni se budou koukat... NE NE NE!) Tady se nabízí možnost buď si ho pozvat do salónku (pokud začínáte někde v restauraci) nebo přímo do bytu (což byl náš případ). Striptéra jsem už znala z předchozích akcí, takže jsem strach neměla. Domluvte se s ním dopředu, jestli chcete nějaký kostýmek, jestli nevěsta preferuje "více kontaktní" nebo "méně kontaktní", jestli úplně donaha nebo ne, a tak dál :-) Správný striptér by se vás na to měl zeptat ihned při objednávce (a pro představu - za taneček, co trvá 12 minut zaplatíte 2.500 Kč - což mně teda přišla nádherná cena, čekala jsem víc)

- limuzína - protože nás bylo málo, tak jsem se rozhodla pro limuzínu. Ve finále asi největší úspěch večera. Měli jsme štěstí i na nádherného řidiče, i na úžasné počasí i na super lidi po Praze (takže se pořád mávalo ze střešního okýnka). Řidiči stačilo říct, že se ve finále chceme dostat tam a tam, ale ať nás proveze po Praze (protože v zaplacené hodině máte 30 km "v ceně"). Takže jsme byli na Václaváku, na Pražským hradě, U Karlového mostu, ... (a všude jsme se fotili, to je jasné ;-)  A opět, koho to zajímá, tak cena je kolem 2.500 - 3.000 Kč / hodinu.


- kromě limuzíny jsem natrefila i na soukromou projížďku na motorovém člunu po Vltavě (pro 6 lidí) - osobní zkušenost nemám, ale přišlo mi to jako fajn nápad :-) Jen bych se bála počasí. 

- vířivka a sauna - za "poměrně málo" peněz se dá pronajmout vířivka a sauna (nebo pouze sauna) pro několik osob (třeba až 8). Pokud víte, že tam všechny kamarádky chodí, běžte do toho. Připraví vás to na večer, super u toho pokecáte. 

- filmový / kecací / hrací / picí večer doma - i tomu někdo dává přednost  :-)  (třeba JÁ)

- festival - to je taktéž nápad. Pokud je zrovna v okolí (nebo i v neokolí) nějaký festival, tak si to můžete užít i tam :-)    (a tím nemyslím pouze hudební festival... ale takový food festival... Ježíš, tak pokud by mě vzal někdo na moji rozlučku se svobodou na Food Festival a zaplatil by za mě jídlo... Byla bych v ráji! (kdybych tehdy zrovna nebyla v 8. měsíci :-)

- wellness weekend - zjistila jsem, že takovou rozlučku se svobodou má hodně holek. Pokud slečna pravidelně nejezdí, ale ráda by, tak to pro ni jistě bude hezké překvapení :-) 

- travesti / striptýz show - čímž myslím vyloženě show (a ne striptér pro nevěstu) - striptýz show mám ráda, travesti show ne... Ale nevěsta to může mít třeba obráceně, že? Takže opět - vyzkoumejte u nevěsty, jestli se ji takový nápad líbí. (Pozor, co vím, tak v Praze jsou ty lepší kluby s travesti show dopředu rezervované, takže tady je zapotřebí nepropásnout termín.)

- netradiční akce - třeba soukromá lekce pole dance, jízda na koních, jízda ve ferrari... Cokoliv. (Pak by ale měla následovat alespoň večeře a koktejly :-) 

plnění úkolů v průběhu večera (ať je program jakýkoliv) - k tomuto toho asi moc nenapíšu, protože jsem to víc nezkoumala (nemám to ráda a moje sestra též ne), ale vím, že hodně holek plní nějaké úkoly v průběhu večera a za to dostává drobné dárečky

Doufám, že vám tipy výše pomůžou při organizaci rozlučky :-)

Kdyby vás napadlo ještě něco (nebo jste se nějaké super rozlučky účastnily), dejte prosím vědět v komentářích :-) 

S. 

Komentáře

  1. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, odkaz u baru Cloud je neaktivní...Nevíš jestli ta ochutnávka za 790,- pořád platí? Budeme dělat v Praze rozlučku a zní to jako skvělý nápad, předem dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to bohužel nevím.. Prošla jsem jejich stránky a nevidím to tam.. (podle mě tedy spíše již ne...) Jejich číslo je 224 842 999, tak doporučuji ověřit :)

      Vymazat
  2. Dekuji za typy. Nejsem z Prahy a budu mit rozlucku na konci zari. Urcite mrknu na tve odkazy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj dekuju moc za tve napady. chtela bych te poprosit o kontakt na toho striptera jestlu muzu :) Taky organizuju party pro mou sestru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nenašla jsem, kam to mám poslat - pošleš nám prosím e-mail na sororessa@gmail.com ? Odpovíme :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, my jsme nevěstě uspořádaly párty na jachtě. Projížděli jsme se po Vltavě, popíjely, mávaly všem na náplavce;) Parádní večer/noc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, to zní skvěle. Je to cenově dostupné i pro nás normální smrtelníky? :D

      Vymazat
    2. Rozhodně:) skládaly jsme se na to s ostatníma družičkama a kamarádkama nevěsty, bylo nás asi 12 a když jsme si to mezi sebe rozpočítaly, každou nás to vyšlo jako večer v lepším klubu. A to jsme byly na vlastní jachtě, měly tam hudbu, fotografa a all inclusive pití;)

      Vymazat
    3. dobrý den, nemáte ještě kontakt na majitele jachty, na které jste byly?? Děkuji Pavla

      Vymazat
    4. Pěkný den Pavlo, kontakt přímo na majitele jachty bohužel nemám, celou rozlučku jsme měli zorganizovanou od agentury. Pokud byste ale chtěla, kontakt na firmu ještě najdu někde v e-mailu.

      Vymazat
    5. Jakou máte s agenturou zkušenost?

      Vymazat
    6. My máme zkušenost velmi pozitivní. Začaly jsme rozlučku řešit docela na poslední chvíli, ale všechno stihli zařídit během týdne a během samotné rozlučky se o nás skvěle postarali, že jsme my nemusely řešit nic.

      Vymazat
    7. Mohla bych Vás, Jano, poprosit o odkaz na web nebo e-mail na agenturu, která Vám rozlučku pořádala?

      Vymazat
  5. Simono, info o rozlučce se svobodou na jachtě mají tady: http://www.funmio.cz/jachta-rozlucka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mohla by si mi dat prosim kontakt na toho striptera? Nemuzu zadnyho sehnat. Dekuju moc!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, můžu poprosit o kontakt na toho spriptéra?

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Informative and cool. You’re knowledgeable. Sauna trivia? saunajournal.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat