Čističe kartáčů na vlasy

Neustále se mluví o tom, že bychom měli alespoň jednou týdně čistit štětce na obličej, ale co kartáče na vlasy?

Já osobně nesnáším, když mi v kartáči zůstanou vlasy a mám tento kartáč používat i další den.. Dříve jsem tento problém řešila ušní tyčinkou nebo čímkoliv s ostrým hrotem, čím jsem vlasy mohla vyndat... A jednoho dne jsem zjistila, že existují speciální kartáčky, kterými hřeben pohodlně vyčistíme...

Ten svůj jsem si objednala z Ebay za pár korun zde a stejný v Česku jsem našla zde.




Rozhodně nemůžu říct, že zrovna ten čistič, který jsem si vybrala já je nějak zvlášť kvalitní, to určitě ne. Je to vlastně rukojeť, ze které lezou ocelové drátky a těmi se kartáč čistí. Ty ocelové drátky nejsou tolik pevné, takže po nějaké době se asi ohnou. Na základní vyčištění od vlasů mi tento čistič stačí, prachu z kartáče se zbavuju pod vodou.

Já mám kartáč na vlasy z kančích štětin, ale můžete tímto čístit i oblíbený Tangle Teezer.




Dražší verzí tohoto čističe je tento krásný od značky Philip B, věřím, že drátky budou o dost pevnější, ale nechtělo se mi za něj platit přes 10 euro, přijde mi to na takovou blbůstku hodně.
Byla jsem překvapena, že čistič od Philip B se prodává i na Net-a-porter. Najdete ho i na známým Beautybay.

V Česku jsou dále k sehnání čističe od Olivii Garden, vypadají docela bytelně, tak možná to bude můj další krok, ale zatím není potřeba... K sehnání například zde.


Jak čistíte svoje kartáče na vlasy vy?

A.

Komentáře