Cestovní přebalovací podložka z AliExpress

Jsem dost velká fanynka Aliexpressu a Ebaye, takže opravdu hodně věci i pro dítě objednávám právě odtud. Ačkoliv teď o hodně více objednávám z Aliexpressu, jestli heslo pro vyhledávání zadáte na Ali nebo na Ebay, najde vám to v podstatě skoro stejné věci, takže je jen na vás, co se vám líbí víc. 

A vzhledem k tomu, ze jste i na Instagramu chtěly, abych se dělila o poklady z Ali, tak postupně vše nafotím. 

Ještě před narozením miminka jsem objednávala cestovní přebalovací podložku a jsem z ní nadšená. Využívám ji opravdu hodně často a vypadá moc dobře!


Samozřejmě vím, že existují jednorázové podložky na přebalování, ale pravdou je, že se mi třeba u doktorky stalo, že mi malá tu jednorázovou počůrala, já ji vyhodila a v tu chvíli zůstala bez podložky. A pokud se zrovna nevracím domů, tak pro mě není úplně ideální nemít po zbytek dne na čem přebalit dítě. Z AliExpressu jsem si objednala podložku, která je omyvatelná, takže pokud se stane nehoda, tak ji jednoduše otřete a používáte dál.




A věřte mi, na této podložce se už stalo dost nehod a podložka je stále jako nová ;) Jednoduše ji otřu vlhkým ubrouskem a jedu dál. 

Materiál podložky je voděodolný polyester. Dá se rychle složit a pokud třeba jdete jen někam přebalit, dá se za poutko pověsit na ruku. Mám ji neustále v přebalovací tašce, takže se vlastně hodí pokaždé, když nepřebaluju doma (a to je hodně často) - a nemusím myslet na to, zda jsem tam třeba dala novou, jako v případě jednorázových.


Používám ji půl roků a zatím i ta koženka je v pohodě. Je na suchý zip, takže se vám v tašce jen tak neotevře.


Uvnitř je kapsička, kam si můžete dát vlhké ubrousky. Já je obvykle mám jen tak hozené v tašce, ale ty klasické vlhké ubrousky se tam vejdou. 

Barvu jsem vybírala neutrální, šedou, abych i při položení třeba na trávu nemusela řešit vzniklé fleky (jako třeba na žluté, kde by to bylo hodně vidět) nebo pokud bych šla někam přebalovat a měla v ruce jen podložku a plínku, tak aby moc neupoutávala pozornost.

Podložka mi přišla krásně zabalená, takže bych ji neváhala dát nějaké mamince jako dárek.

Heslo pro hledání těchto podložek je DIAPER CHANGING PAD / MAT

Podložka stála necelých 150,- Kč. Našla jsem moooc pěkné v ČR (např. zde a zde), ale prostě zase cena skoro 400,- mě odradila. Nepotřebuju mít vysloveně krásnou podložku, stejně na ní leží ten nejkrásnější poklad a podložku v tu chvíli moc nezkoumám :D , a co se týká funkčnosti, tak jsou naprosto stejné, ba ne, ta moje z AliExpress je lepší, protože je větší ;)

Mušelínové pleny z AliExpress zde
Textilní knížka z AliExpress zde
A.

Komentáře

Okomentovat