Mušelínové deky / pleny z AliExpress nebo ebay

Jsem dost velká fanynka Aliexpressu a Ebaye, takže opravdu hodně věci i pro dítě objednávám právě odtud. Ačkoliv teď o hodně více objednávám z Aliexpressu, jestli heslo pro vyhledávání zadáte na Ali nebo na Ebay, najde vám to v podstatě skoro stejné věci, takže je jen na vás, co se vám líbí víc. 

A vzhledem k tomu, ze jste i na Instagramu chtěly, abych se dělila o poklady z Ali, tak postupně vše nafotím. 

Dneska vám ukážu mušelínové pleny - deky, kterých jsem z Ali objednala více (a nevylučuju, že si ještě nějakou neobjednám). Tady na fotkách ukážu pouze čtyři, protože pak už jde jen o vzory, ta kvalita je stejná (i když od jednoho prodejce byla jedna měkčí, zrovna ta s plameňáky).




Tyhle pleny/deky mají hodně možnosti využití, proto jich mám hodně. Navíc, já opravdu neperu každý den, ani každý druhý den, takže mi vyhovuje, že jich mám více. 

Mušelín je velmi příjemný bavlněný materiál. Rozměr těchto dek je obvykle 120x120, 120x110, některé 110x110 cm. Přiznám se, nepřeměřovala jsem to, ale opravdu jsou velké. 


Používám je: 

1. jako stínítko na kočárek či autosedačku - přicvaknu kolíkem a je to
2. jako osušku po koupeli
3. jako prostěradlo do kočárku/autosedačky/postýlky
4. jako zavinovačku
5. jako krásné pozadí na focení miminka
6. jako klasickou plenu - na otření - třeba v případě, že nemám po ruce malou
7. jako deku do kočárku, do postýlky nebo například když s dítětem chodím po zahradě a nechci, aby na něj svítilo
8. jako podložku - pokud jsme třeba na návštěvě, tak nechci dítě pokládat někomu na látkovou pohovku - miminko nám trochu ublinkává a cizí gauč čistit nechci :D
9. můžete používat jako přikrývku při kojení (já mám kojící šátek...)

Navíc když kojím vleže (což dělám běžně večer a v noci), tak si na tuto mušelínovou deku pokládám dítě a jen si ho po posteli "převezu" z jedné strany na druhou, abych ho nemusela zvedat a zbytečně nerozptylovala (většinou u kojení usne ;). 


Skoro všechny deky jsem objednávala od různých prodejců a kvalita je stejně dobrá. Prala jsem tyto deky už nesčetněkrát a jsou v naprostém pořádku. Akorát jsou určitě lepší když je vyžehlíte, jinak se tak jako "srazí", nejsou prostě naprosto rovné po vyndání ze sušičky (a ano, dávám je to sušičky). Ale pokud je nevyžehlíte, tak se zase tolik nestane a používat se dají v pohodě :))


Cenově mě všechny deky vyšly do 200,- Kč. Když se dívám na ceny v ČR, tak jsem z toho trochu nešťastná. To víte, že by bylo lehčí si to koupit tady a nečekat na dodání, ale mně prostě přijde šílené dát třeba 500,- a více za takovou obyčejnou deku/plenu.. A to jsou ještě mnohem dražší.

Dodací lhůta od dvou týdnů (to je obvykle pouze u těch, kteří mají pomalu přes tisíc ohlasů a jsou to opravdu dobrý prodejci) do měsíce a půl.

Do vyhledávače musíte zadat MUSLIN BLANKET. Já si obvykle nastavuju vyhledávání od nejnižší ceny a hledám ;) Aliexpress má často nějaké slevové dny, tak i toho se dá využít. 

Dají se koupit i vícevrstvé, to pak můžete zadat třeba "muslin blanket layer", ale to bych používala asi výhradně jako deku :)

A. 

Komentáře

  1. Popravdě to slyším poprvé co se týká názvu látek. Jako taky jsme používaly plenky ale k přebalování ale ne ty jednorázové ale spíš takové látkové. Takže by mě zajímalo jestli by se i ty pleny muselinove dali používat i jako přebalovací, a jestli jsou z nějakých přírodních materiálů? Jinak každopádně díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat