Nákupy - PRIMARK, CCC, T.K. MAXX

Myslím, že se včera vydali do drážďánského Primarku snad všichni Češi :D Ale my jsme tam jely taky, tak co :D Se ségrou jsme si řekly, že jsme tam dávno nebyly a zrovna jsou letní slevy, tak jsme nasedly do auta a vyrazily.. a stálo to za to ;) 

Přináším tento článek hned, pokud se tam někdo chystá, tak ať vidí, co se případně dá pořídit ;) 

Malou kabelku jsem chtěla, ale neměla jsem přesnou představu, tak se zadařilo ;) Tahle barevná ve slevě za 5 EUR. Za mě super kup. Přesně mi to stačí, když jedu autem a nepotřebuju víc než doklady, karty a telefon :)



Trička na spaní z Primarku mám fakt ráda. Mají výběr, po x praních jim nic moc není a jsou pohodlná! Vyfotila jsem jen hořejšek, ale je to prostě normálně delší tričko nad kolena. 



Pyžamové kalhoty s Pokemony jsem koupila hlavně kvůli manželovi, který to taky ocenil :D V kalhotách nespím, nosím je doma. 


A ještě tričko na doma :) 


Papučky v Primarku kupuju pokaždé, bohužel se docela rychle ochodí a jsou tam díry, ale mně to neva..odpovídá to ceně - není mi je líto pak vyhodit. 


Plavkové kalhotky za 2 EURa. 


Ukážu vám i normální kalhotky - já vím, že se nad tím někdo pohoršuje, ale přijde mi to naprosto stejné jako ukázat plavky, a pro představu to sem dávám ;) Kdybych to fotila na sobě, to je jiná :D (a ano, nefotila bych na sobě ani plavky :D). Tentokrát jsem doma totiž dost vyházela, tak jsem znovu obnovila "šatník" ;)

První troje byly v sadě za 3 nebo 4 EURa, dvoje níže pak zvlášť každé za 50 centů. 


Tyto kalhotky prodávají v sadě po čtyřech za 4,50 EUR. 


Tyhle "neviditelné" kalhotky mám moc ráda a byly v sadě po třech ve slevě za 3 EUR (normálně stojí 7 EUR). 


Na "basic" věci je Primark jako dělaný - trička, legíny, ponožky. 


Drobnosti - gumičky do vlasů, pilníčky, štěteček na oční stíny, houbičky na mytí pleti, nápis LOVE, LOVE, LOVE. 


Moc často v Primarku klasické oblečení nekupuju, nelíbí se mi ceny nepřiměřené kvalitě, ale tuto košili jsem vzala - viskóza, 16 EUR. 


Chlupatý dinosaurus!!!


Ramínka jsou taky taková stálice z Primarku. Nic z nich nesklouzává!


A ještě jedna věc do domácnosti - utěrky do kuchyně, taktéž je kupuju pravidelně ;) 


Zašly jsme i do CCC, protože ségra se chtěla podívat na boty, nakonec jsem odcházela s botami já ;) 


Kdo si pamatuje, přesně tuto kabelku mám v béžové a narazila jsem na ni v modré barvě.. nemohla jsem bez ní odejít.. Paul Costelloe, super měkká kůže :-*


 Co jste si v letních slevách pořídili vy? 

A.

Komentáře

  1. Já se nad spodním prádlem nepohoršuji. Právě to tam kupuji nejraději, super výběr :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat