Na co se podívat/nedívat? Filmy.

Určitě vám tu nechci vypisovat děj filmu, to si klidně můžete přečíst na ČSFD (na každý název můžete kliknout ;)), ale vyjádřím svůj názor, co za mě ano a co ne :)

Já prostě Stalloneho miluju a je mi docela dost jedno, v čem hraje :)). Creed je volným pokračování Rockyho, takže mě to hodně bavilo. A určitě se na to někdy podívám znovu. Určitě tušíte, že je to o boxu a prohrách/vítězstvích ;) 

zdroj


Sinister 2 - jednička se mi hodně líbila, proto jsme se těšili na dvojku. A zklamání :( Manžel snad dokonce u toho usnul a já jsem usínat začínala :)) Prostě to nebylo ono, bylo to nudné.

zdroj
Život je boj - naprosto upřímně ten děj není nijak extra zajímavý, ale hraje tam svalnatý Channing Tatum, takže je na co se dívat ;)) Hraje tam rváče a postaví se proti sobě nerovnému soupeři. Je to takový průměrný film, znovu bych si ho asi nepustila, ale jako večerní oddychovka docela dobrý ;)

zdroj

Malý princ - miluju Malého prince. Hodně. Takže na film jsem se opravdu těšila. A povedl se :) Viděla jsem ho dvakrát. Jednou sama - a brečela jsem na konci. Podruhé s manželem - a brečela jsem na konci. Klidně se na ten film podívám znovu. Ale knížka je knížka, to je prostě klasika. 

zdroj

Sicario - "Idealistickou agentku FBI (Emily Blunt) pověří důstojník elitní vládní operační skupiny (Josh Brolin), aby v příhraniční oblasti mezi USA a Mexikem, kde neplatí žádné zákony, podpořila eskalující válku proti drogám. Tým vedený tajemným poradcem s pochybnou minulostí (Benicio Del Toro) se tajně vydává na cestu, během které je Kate nucena v zájmu přežití pochybovat o všem, v co dosud věřila.(Freeman Ent.)" Já se k tomu filmu snad ani nedokážu nějak víc vyjádřit, proto jsem to okopírovala z ČSFD. Strašlivě mě nebavil. Manžel z toho taky nebyl nadšený. Je to celý nějaký hrozně utahaný.. :( Za mě určitě ne

zdroj

Konečně doma - roztomilí Buvové dorazili na Zem. Je to animák a moc se mi líbil :) Asi to není zrovna TEN animák, který si pustím víckrát, ale nenudila jsem se a víckrát jsem se pobavila :)

zdroj

Doporučíte mi něco vy?

A.



Komentáře

  1. Viděla jsem jen Malého prince, který se mi strašně moc líbil :) Zbytek filmů mě nijak neoslovil a nejspíš si je nikdy ani nepustím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden film mě nezaujal :-( Nevadí, budu víc čist :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat