Apetit piknik 2017

Musím říct, že zážitek z minulého Apetit pikniku nás neodradil a rozhodli jsme se jít i na ten letošní. Zaškrtala jsem si stánky, u kterých bych se chtěla zastavit, ale i sama jsem si všimla, že jich bylo o dost méně než loni (jako mnou zaškrtaných).

Počasí bylo dobré, sice by mohlo méně foukat, ale alespoň nebylo třicet stupňů ve stínu...



Ceny na takových akcích vůbec nekomentuju, je naprosto jasné, že jsou trošku (někde trošku víc) napálené, ale chápu, že tam prodejci stojí celý den a mají dost práce s přípravou. 

Lidi byla hromada, ale to se dalo čekat. 

Na Apetit piknik jsme přijeli kolem půl dvanácté (začátek byl v deset) a hned jsme zamířily k Oh Deer Bakery s nadějí, že ještě zbyde nějaký cronut.. Bohužel :( A když jsme přišli ke stánku podruhé, tak tam byla taková fronta, že podle mě se ani nedostalo na všechny lidi ve frontě :( Fakt škoda, moc jsem se těšila, že cronut konečně ochutnám. 

No, ale protože jsme se prostě těšili na snídani, tak jsme hledali něco snídaňového.. a nechtěli jsme klasické cupcaky, kterých je všude plno... Byla jsem trochu zklamaná, že jsme nikde nenarazili třeba na vafle.

Každopádně, ocitli jsme se u Peanut Buttaah a koupili jsme si donut a tiramisu... A zklamání.. Donut byl suchý - navíc, bylo to obyčejné suché těsto a na to namazané arašídové máslo.. žádný zázrak, nic zajímavého :(. Tiramisu se pro změnu ani moc nedalo dojíst, protože když jste se dostali skoro ke dnu, tak to bylo tak tvrdé, že tou dřevěnou lžičkou se to bohužel jen tak vyškrábat nedalo.. Prostě za nás ne :( Co mi ještě přišlo trošku nelogické, tak to je to tiramisu ve SKLE... :(






Další na mém seznamu byl The Cornish Stand ("Táta Nigel s dcerou Emmou milují anglický Cornwall, kam se pravidelně vracejí, aby si vychutnali místní speciality - plněné masové kapsy cornish pasty a máslové koláčky - scones s jahodovým džemem a smetanou."). Potěšilo nás, že Nigel mluvil anglický a působilo to všechno hrozně věrohodně ;) Dali jsme si jak plněnou kapsičku, tak scones. Obojí bylo dobré. Masová kapsička mi hrozně připomněla ruské pirožky, tou náplní vevnitř. A scones byly dobré, akorát by mohly být trošku měkčí. 





Další věc, která nás zklamala byl stánek Banh-mi-ba. Těšili jsme se na hovězí banh-mi, ale zase, 2x jsme byli u stánku a pokaždé vyprodané, pak rovnou řekli, že už mají jen banh-mi s tofu (hned se víc jak polovina lidi rozplynula...) No posuďte sami - bylo to kolem 13:30-14 hodin.. Apetit piknik běžel do večera.. není to škoda?

Obrovská fronta byla u stánku "Belgické hranolky". Nebyla jsem u nich, takže nedokážu posoudit kvalitu na Apetit pikniku, ale když jsme byly na Žižkovském pivobraní, tak jsme dostaly tyto hranolky nedodělané, takže nás to k tomuto stánku ani nelákalo. 

Co nás hodně potěšilo, tak to byl Bojnour Food Truck - sympatický francouz jako kuchař a milá paní na pokladně. Sice velká fronta, ale rozhodně to stálo za to. Já jsem si dala burger "Chasseur" s kančím masem s lesním ovocným džemem "Bonne Maman", francouzským sýrem "Le Roussot", salátem, červenou řepou a francouzskou majonézou za 120,- Kč. Manžel si dal burger "Périgord" - grilovaná kachní prsa, kozí sýr, salát, červené zelí, francouzská hořčice za 110,- Kč". Obojí výborné!!



U Creme de la creme byla taková fronta, že ačkoliv jsem jejich zmrzlinu chtěla ochutnat, řekla jsem si, že to nechám na někdy jindy normálně v centru Prahy ;) 

U Chlebíček store jsem si koupila řepovo-křenový chlebíček a byl dost dobrý ;) Škoda jen, že mi vítrem odneslo kus řepy na bílý svetr :))) 


Zastavili jsme se na nákup u Českého ghíčka a Dobrých povidel - těší mě výhodnější cena :) 

Ještě před odchodem jsme se stavili v Apetit loungi a trošku nepřijemné překvapení - kolem druhé (nebo třetí..?) hodiny byly vyprodané Rychle obědy - jejich nová kuchařka. Přišlo mi to trošku nedomyšlené, protože přece museli čekat zájem, když berou naprosto novou kuchařku a návštěvníci si ji mohou pořídit se slevou.. A nebyla jsem jediná, komu museli říct, že je vyprodáno. Sice slečny byly milé a nabízely místo toho Rychlé večeře, ale já je třeba doma mám, tak to pro mě náhrada nebyla... 

Obecně tedy musím říct, že jsme na Apetit pikniku strávili necelé 4 hodiny, a to spíš bych řekla tím, že jsme hledali, co si vůbec můžeme dát, protože skoro nic nebylo natolik lákavé, že bychom si řekli, že tam určitě musíme!! Přesně s tímto jsme totiž minulý rok měli problém, chtěli jsme toho ochutnat hrozně moc! 

Stejně ale na Apetit piknik nezanevřeme a pokud se nám to povede, tak se příští rok vydáme zase ;)

A. 

Komentáře