Jak málo stačí ke štěstí! Tipy z Tigeru :-)

Pořád si říkám, proč člověk (některý) chodí do obchodů, i když vlastně nic nepotřebuje? :-)  Jednou za čas (třeba za čtvrt nebo půl roku) mám období, kdy si potřebuji udělat radost něčím novým do bytu. Přitom nechci, aby to stálo majlant. A aby to plnilo alespoň NĚJAKOU funkci než jen další lapač prachu :-)

Minulý víkend jsem byla v KIKu (což ale povlak na polštář a koš, ve kterém nakonec mám veškeré šály jsou REÁLNĚ potřebné věci, že jo), tak tento víkend to vyhrál Tiger na Novém Smíchově. Občas se stane, že tam zajdu, pokochám se, usoudím, že nic nepotřebuji a jdu ven. Tentokrát to ale bylo jinak. 

1. Květináč na zeď. Za 120 Kč. To jsem tam OPRAVDU nemohla nechat. Ještě tam byla hlava hrocha a ještě někoho. Slon (alespoň včera) již pouze jeden. Už vím, kam ho pověsím, a co v něm bude :-) 


  



2. Hra na cesty. Viděla jsem ve velkých provedeních, ale my nejsme moc hrací rodina. Takže malá verze s sebou na cesty mi přijde moc fajn.  60 Kč


3. Razítka - písmenka. U razítek se v Tigeru vždy zastavím se podívat, co to tam mají. Tentokrát jsem tam narazila na písmenka a ihned putovaly do koše. To se prostě využije. 100 Kč.  


4. Prostírání s kapsami za 60 Kč.  Fotky tam dávat nebudu. ALE nějaké seznamy, cizí slova, nebo třeba výtvory dcerky - ANO. Na jídlo nepoužíváme, ale dcerka to má jako podložku pro své činnosti. 


5. Ani nevím, jak se to jmenuje. Ovšem nedávno jsem chěla udělat pavoučka a přesně takové "drátky" mi chyběly. Takže jsem vzala na domácí tvorbu :-) 



Bonus:  Tohle již nebylo z Tigeru, ale když hned vedle je hračkářství... Pokaždé tam zajdu se podívat, jestli nááááhodou již nemají "Angličtina hrou" nebo tak nějak. A pokaždé nemají. Tentokrát tam ale měly Když roboti brebentí. Stačilo mi, že se díky tomu děti učí, jak se vyslovuje R (mimo jiné), a už jsem ji brala.   Dcerku v poslední době mluvící propiska vcelku baví, a to právě na opakování slov / básniček po ní. 




A dotaz na závěr: jak často se vám stává, že si přečtete článek s tipy na nákup, a následně si přesně to jdete koupit? :-) 

S.

Komentáře

  1. pri takýchto typoch obchodov dokážem presne to čo píšeš, ísť si kúpiť presne to, čo vidím v článku :) ak je to niečo také, čo je úplná vychytávka :) len sa mi často stane aj to, že to tam už nenájdem :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to jsou moc pěkné věcičky! :) Do Tigeru jsem chtěla zajít včera, ale nakonec jsem si to rozmyslela, teď mě to docela mrzí, písmenková razítka bych nutně potřebovala! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat