Blbůstky z obchůdku Stoklasa! A také - jak přenést fotku na dřevo nebo jiný materiál?


Nedávno jsem prováděla čistku Newsletterů, které mi chodí ze všech možných obchodů. Ten od Stoklasy jsem si ovšem nechala, protože občas tam jsou fakt úžasné věci. 

Jako například "guma" na ponožky. Určitě všichni takové ponožky známe. No, ale co když si je chcete vytvořit z nějakých, co máte fakt oblíbené? V mém případě to je super věc na dětské ponožtičky, jelikož dcerka nenosí doma pantofle  :-)

Jak je vidět, než jsem se dostala k napsání článku, tak zrovna tento výrobek vyprodali, ale to nevadí - brzy ho určitě naskladní ;-)



Nášivky dneska letěj. No ale co když chci vytvořit něco "svého"? :-)  Nažehlovací písmenka - super věc i pro lemry jako já :-)


Jen tak nažehlovačky na dětské věci:




A přiznám se, tohle by mě ani nenapadlo hledat ve Stoklasa :-)  Viděla jsem na tvorbu obrázků z fotek již několik DIY videí a pořád jsem si říkala, kde seženu to "lepidlo" nebo co to mají, aby se mi to povedlo. Tak už mám jasno. Teď se ještě rozhodnout, na co fotku nalepím a následně daruji prarodičům :-)  



Zkrátka, Newslettery od Stoklasa doporučuji - už jen kvůli tomu, že vás to obohatí, co všechno existuje ;-)

Máte nějaké tipy ze Stoklasy, když už jsme u toho? :-)

S.

Komentáře

Okomentovat