Kavárna Styl&Interier

Kavárna/restaurace Styl&Interier je taková malá oáza v centru Prahy. Na mém seznamu tato kavárna byla dlouho, ale nikdy nějak nebyla příležitost nebo nám nepřálo počasí (já chtěla ven).. Jednoho dne jsme s manželem šli do centra na procházku a měli jsme trochu hlad, takže jsem si vzpomněla právě na tuto kavárnu. 

Prostředí je opravdu krásné a tiché. Když tam jste, vůbec vám nepřijde, že sedíte v naprostém centru Prahy. Našli jsme si místo v koutku a měli tak výhled na celé místo. Lidé se tu opravdu střídají, ale nevšimla jsem si, že by někdo odešel s nepořízenou, pro každého se našlo místo. 



Dala jsem si pivoňkový ledový čaj s jasmínem a citronovou kůrou (65,- Kč), který vůbec nebyl špatný, ale z čaje jsem se prostě na zadek neposadila :)) Manžel si dával pivo. 

Měli jsme hlad, takže jsme vybírali z týdenní nabídky, která se každý týden mění (překvapivě :D). Vybrala jsem si těstoviny s pekanovými ořechy a mascarpone.. a litovala jsem toho,, bylo to nijaké.. takové nedochucené...suché.. prostě za mě ne.. 

Manžel měl nějaký bůček a pochvalovat si to, chutnal mu. 



A protože bylo vedro a manžel jedl celou věčnost, tak jsem ještě stihla ledové kafe :)) 


Takhle nějak vypadá týdenní menu, abyste měli představu o cenách..


Kavárna je opravdu moc pěkná a určitě bych sem třeba vzala návštěvu, ale není to kavárna, kam bych pravidelně musela chodit kvůli dobré kávě nebo z nějakého jiného důvodu.. ;)

Byla jsem v kavárně znovu v zimě a trošku mě zklamalo, že když sedíte vevnitř, tak ten prostor je dost stísněný. Byla jsem tam s kamarádkou na kafi, seděli jsme v růžku u pidi stolečku a prostě bych uvítala, kdyby kolem nás pořád někdo nechodil a prostě by byl větší klid ;) Takže za mě vnitřek moc ne, ale ta zahrada je parádní :) 

A. 

Komentáře

  1. Vypadá to tam nádherně. Děkuji za tip, určitě se tam vydám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju spíš v létě ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat