Jak se to sakra...?

Možná bych měla zavést novou rubriku podivností, které jsou pro mě záhadou a moc nevěřím, že pro někoho nejsou ;) Nechci všechno cpát do jednoho článku, takže to rozdělím do vícero... 

A začneme... tam ta dá dá... vysokými sendviči... nebo prostě sendviči, co nejsou tak vysoké, ale stejně "je" nechápu... 

"Miluju", když mi někdo přinese sendvič nebo rádoby chlebíček, na kterým je toho ale TOLIK, že fakt nemám představu, jak to mám sníst, abych u posledního sousta nebyla za největší čuňátko.. S jistotou totiž můžu říct, že já to asi prostě neumím jíst nebo nevím.. Když to trochu pootočíte, tak vše začne padat dolů.. a nejlepší je, když je to vlastně tak "nahromaděné", že na to prostě asi nemám pusu.. jako chápete jak to myslím.. já jednoduše tu tlamičku TAK neotevřu a nemůžu si vlastně ani kousnout, tím pádem to začínám žmoulat jak batole bez zubů... A to už vůbec nemluvím o případech, kdy je to pečivo tak krásně opečené, že vám to děsně škrábe patro.. 

zdroj Pinterest


Ale mám tu pro vás i jeden naprosto konkrétní případ.. Šla jsem s kamarádem do bistra "Bistro proti proudu", protože jsem tam před tím nebyla a chtěli jsme jen tak na pokec a jen na nějaké lehké jídlo.. A výběr padl na sendvič.. 

"Třísýrový" - tři druhy sýru (parmazán, čedar, brie) v celozrnném chlebu, salát a kolečka rajčete za hříšných 95,- Kč. Nu což, o ceně pomlčím, jsme v Praze, a tato cena je vlastně naprosto normální... ALE... co nebylo moc normální je můj výraz, když mi ten sendvič přinesli a kamarád se mi docela smál :) Sendvič byl na talíři, uprostřed pro stabilitu byla zapíchnutá špejle a já jsem tak nějak netušila, kde mám začít, jestli to mám jíst příborem nebo to mám vzít do rukou. Výběr padl na příbor.. jsem princezna a prostě jsem nechtěla být celá zadělaná. Jenže horní díl sendviče jsem musela skoro automaticky sundat, protože ten natolik klouzal pro rajčeti, že jsem se bála, že se vlastně zadělám ještě víc, než kdybych ten sendvič fakt vzala do rukou. 

(Na fotce není přesně ten třísýrový, ale takhle nějak to vypadalo..)
zdroj Fotogalerie Bistra Proti proudu

Ačkoliv celozrnný chléb byl určitě moc dobrý a zdravý, tak se prostě rozpadával, jak už to semínkové chleby mají ve zvyku.. takže když už se mi podařilo ukrojit kousek a mít tam všechno, tak se chléb rozpadl a nebylo z toho nic dobrého... 

Co ale bylo ještě smutnější, že můj výběr nebyl nejšťastnější, ten sendvič mi prostě moc nechutnal.. byl totiž docela suchý, což je sice skvěle promýšlený plán, abych si objednávala víc pití, ale o tom to přece být nemá.. Hrozně jsem litovala, že jsem třeba neobjednala jejich Hero sendvič nebo prostě nějaký jiný - "normálnější".. 

zdroj Fotogalerie Bistra Proti proudu

Nepopírám, že na fotce tento sendvič vypadá fakt krásně, je fotogenický, takže fotka na Instagram supr čupr skvělá, ale o tom přece ten sendvič taky být nemá.. já bych chtěla, aby chutnal stejně skvělé, jak vypadá... 

Závěrem chci říct, že na Bistro Proti proudu jsem nezanevřela, ráda tam znovu zajdu, ale prostě ten sendvič už bych si nedala.. ;) 

A stejně tak nic to nemění na tom, že na fotkách tyto sendviče vypadají báááječně!

Co vy a jezení těchto obrů?

A. 

Komentáře