Dárky!

Vítám vás v novém roce! Doufám, že jste si svátky krásně užili a snad rok 2017 bude lepší než 2016! ;) 

Každopádně, pro svůj první článek v novém roce jsem vybrala dárky z Vánoc ;) To je totiž hrozně příjemné téma. V roce 2016 jsem totiž nic neponechala náhodě :))) Nakupovat jsem začala již na Dny Marianne a skončila týden před Vánoci - PRO SEBE. Ano, čtete dobře, nakupovala jsem hodně pro SEBE :D A pokud jsem si něco nekoupila, připsala jsem si to na seznam pro ostatní. Tak na konci roku vlastně všem odpadly otázky, co bych chtěla dostat, protože každému jsem to hned řekla a nikdo "neotravoval" :). (Jasně, při tom jsem nakupovala i dárky pro ostatní, ale zaměřila jsem se více na sebe :D)

Musím podotknout, že díky velké rodině mám troje Vánoce, proto množství dárků může někomu připadat krapet větší ;) 

Spousta dárků je praktických a někdo si řekne, že jsem blázen, že chci třeba formu na dort k Vánocům, ale ono mi to fakt dělá radost :)

Happy Jackson je moje srdcová záležitost. Strašně mě baví a líbí se mi ta jejich barevnost! Tuto plechovou úložnou krabičku jsem chtěla hrooozně dlouho, ale prostě se mi za ni nechtělo utrácet.. jenže.. řekla jsem si, že na Vánoce ta radost musí být.. ;) Mám v ní schované "pamlsky" :) Proteinové tyčinky pro mě a Snickers, Mars atd. pro manžela :).



Voňavky jsou taková klasická záležitost a tento rok jsem dostala dvě moje oblíbené voňavky, které mi došly (Lacoste Trésor Midnight Rose a Lancome La vie est belle), Hugo Boss The Scent jsem objevila náhodou a moc mi voněla, Guerlain jsem koupila na speciálním výprodeji a nechala si ji taky až k Vánocům ;). Navíc můj manžel má už dávno Hugo Boss The Scent v pánské verzi, takže se nám to dobře sešlo ;).


Plastové krabičky Happy Jackson jsem taktéž okukovala už dlouho, a nakonec jsem je objevila ve slevě, navíc měla nějaký bonus, takže jsem do nich taktéž šla. Hodně krabičkuju, takže se opravdu hodí. Nedávám do nich právě uvařené jídlo, vždycky nechávám vystydnout, případně do nich dávám oříšky, půlku avokáda atd.. ;)


Bez kuchařek to pro mě pomalu ani nejsou Vánoce, vždycky nějaké dostanu. Tento rok jsem si přála Večeře od Florentýny (Snídaně mám ;)), Americkou krásu od Apetitu a Cukrfree kuchařku.


Beletrii obvykle dostávám od babičky a dědy manžela, i tento rok jsem dostala dvě knížky. Ani od jednoho autora jsem nic nečetla. Přiznám se, že Sidney Sheldon mě nijak moc neláká, ale říkám si, že nebudu soudit podle obalu, takže to přečtu.. 


Naturalium tělové mléko jsem chtěla zkusit dávno, tak jsem si ho přála od sestry. Trochu jsem se bála, aby nebylo tekuté (nemám to ráda), mám radši hutnější krémy, a musím říct, že má perfektní konzistenci a krásně voní!!


Olejíček od Clarins byla další položka na mém seznamu, kterou jsem moc chtěla. Nebyla jsem si jistá, zda na rtech vydrží a zda to nebudou vyhozené peníze, ale naštěstí si olejíček koupila kolegyně z práce, takže jsem měla možnost ho vyzkoušet a opravdu se osvědčil! Nyní už používám ten svůj a jsem moc spokojená! 


Miluju hrníčky a nemám úplně ráda je dostávat, pokud předem nevím, jak vypadají ;) Ale v tomto případě se ségra fakt trefila, hrnek má půl litru a já si do něj již od Vánoc pravidelně dělám čaj ;) 


Penálek se zajdou jsem objednávala jak ségře, tak sobě. Je plechový, veselý a nyní ho mám na stole, mám v něm sadu barevných propisek - jsou gelové, takže ze strachu aby nevytekly je mám radši v horizontální poloze ;)




Flambovace pistole je přesně ten dárek, který jsem potřebovala dostat a ne si tu pistoli kupovat :)) Já jsem si totiž pořád říkala, že bych ji hrozně chtěla, ale zároveň jsem do ní prostě nechtěla investovat, protože zase nejsem naivní a vím, že zase tak strašně často ji nepoužiju ;) A ještě jsem ji teda nepoužila :))), ale doufám, že brzo přijde ta chvíle :) 


Brýle a šnorchl zajistili moje rodiče ;)) Máma se mě totiž ptala, co chce manžel a mě tak nějak napadlo, že pokaždé, když jsme byli u moře, jsme se museli střídat, protože máme jen jeden šnorchl.. ;) A nakonec jsme vybaveni oba ;)


Ségra mi nečekaně dala peeling z Lushe, abych se pořádně "vydrbala", jak tam píšou ;)) 



Mám ráda krásné nádobí.. A nejsem člověk, který musí mít veškeré nádobí stejné.. Platí to pro talíře, pro hrníčky... Prostě mě baví toho mít víc ;) Takže když jsem v F&F Home viděla tyto talíře, tak mi je manžel musel koupit ;) A můžou do myčky, což je fakt super! 



Čtvercovou formu na dorty a koláče jsem si taktéž přála, protože pokaždé, když jsem dělala pro maminku brownies a chtěla z toho mít čtverec, tak jsem si ho musela na plechu ohraničit alobalem, což není zrovna ideální ;))


Kalendář na narozeniny jsem taktéž objednávala z Anglie pro sebe a pro ségru ;) Není to klasický kalendář na zeď na rok. Je to vysloveně kalendář, kam si napíšete narozeniny a důležité události, které probíhají KAŽDÝ rok. Je to super, protože pak odpadá takovéto přepisování a stačí jen otáčet měsíce ;) 



Nože byla další položka do kuchyně, kterou jsem chtěla. Měla jsem před tím takové barevné od Tescomy a bohužel se po pár letech barva začala odlupovat a vypadá to hrozně hnusně. 
Nůž - kolébku jsem viděla v Delmartu a hrozně mě to zaujalo, saláty dělám vlastně skoro pořád a přišlo mi to jako super vychytávka. Už jsem ho víckrát použila a líbí se mi ;) Možná příště bych si pořídila jednobřitý, protože mezi ty dva se dostává ten salát a musíte ho jakoby z toho shodit... 



Tyto svetry miluju a tento zelený jsem měla vyhlídnutý už dávno ;) A když byl ve slevě a babička manžela řekla, že by ještě ráda nějaký dárek pro mě, tak bylo jasno ;)) 


O kabelce jsem již psala v nákupech z Drážďan, ale neukázala jsem ji, protože to byl dárek k Vánocům od manžela :) A miluju ji!!!  




Dalším dárkem byla krabička, taktéž z nákupu v Drážďanech, a do ní přišly skvosty, které jsem nakoupila na jednom speciálním výprodeji a manžel se přihlásil k tomu, že mi je dá ;) 


Tuto paletku stínů Guerlain již mám v jiném odstínu (růžové) a teď mám tuto do hnědo-oranžových odstínů.. ;) 


Make-up a korektor :) Prozatím jsem použila jen jednou a musím říct, že je skvělý, ale není to na žádné velké krytí, tj. mít horší pleť, tak mi nebude stačit. 


Rozjasňovač Kenzo je nyní moje velká láska a používám ho denodenně ;)


Lesk na rty v podobně barvě od Givenchy se mi podařilo roztřískat, takže ho mám doma a používám jen ráno než jdu do práce, takže tento zase můžu nosit s sebou ;) 


Krabička je sama o sobě krásná!! 



A nyní takový tip pro chlapy. Tuto plechovou dózu dostal manžel od babičky, a v tom byly klobásy :) Prý se to takhle prodává a přijde mi to fakt dobrý :) (Pokud nechcete třeba dávat alkohol, tak tohle je originální ;) )




Další tip je pro milovníky dobré zmrzliny :) V Angelatu dělají tyhle dárkové kartičky - za 95,- Kč si u nich koupíte 3 velké kopečky, takže mi to přijde super ;) 



Co krásné jste dostali vy? 

A. 

Komentáře

  1. Krabičky Happy Jackson vidím asi poprvé a musím říct, že jsou fakt úžasné! Z něčeho tak veselého by byla radost jíst svačiny v té hrozné škole :D
    Ty talíře, kalendář a kabelka jsou taky úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Happy Jackson obecně má strašně barevné věci, takže proto pro něj mám slabost ;)) A krabičky nejsou výjimkou!

      Díky!

      Vymazat
  2. Ahoj, ja dostala taky strasne moc darecku-hlavne kosmetiku a knihy, ale skoda ze nejdou davat sem fotky. Kazdopadne nejvice me potesil tento nahrdelnik - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-nahrdelnik-embrace-kj2kjp100100.html - strasne jsem si ho prala ;) Jinak super blog, pridavam do oblibenych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Ten náhrdelník je fakt krásný! Moc se mi líbí takhle jednoduché věci, které se dají nosit ke všemu a jsou zajímavé :)

      Díky za pochvalu ;)

      Vymazat
  3. Parádní článek :) Miluju Chorizo!!! Dneska si ho dám (do akvárka :D) :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat