Co jsem ulovila ve slevách a nejen...

Chtěla bych vám ukázat pár novinek, které jsem si pořídila ve slevách a nejen ;) 

Na svíčky YK nijak ujetá nejsem, nedokážu si totiž ospravedlnit tu cenu.. ;) Ano, krásně voní, ale prostě nejsem ochotná zaplatit za svíčku přes 600,- .. bohatě mi stačí ty vosky a votivní malé svíčky. Nyní mi každý večer dělá radost vůně Macaron Treats. Je to fakt krásně sladká vůně! Rozdrobila jsem malý ždibeček a provonělo mi to během pár minut celý pokoj!



Tento svícen s víkem jsem koupila ve slevách v H&M Home ještě před Vánoci, teď stojí ještě méně. Krásně se mi do toho vejde buď jedna větší placatější čajová svíčka nebo tam dávám tři malé čajové svíčky. Strašně se mi líbí, jak ten oheň svítí přes průhledné části, vypadá to nádherně! Víko je takový bonus, když svíčky déle nezapaluju, tak se na ně nepráší a případně to můžu použít i jaké dózu na něco ;) 



A jsme zase u Happy Jacksonu ;) Poměrně často teď mají kolekce na www.bonami.cz a já jsem si zvykla, že tam každé ráno vlezu zkontrolovat, jestli nemají něco, co jsem chtěla (nebo nastavím hlídače).. A přesně takhle jsem přišla k této taštičce. Viděla jsem ji víckrát a vždycky jsem si řekla, že je přece strašně malá a co se tam vůbec může vejít.. ;) A vejde se tam toho dost - rozhodně 2-3 malé skleněné dózy z Ikey a na to ještě třeba ovoce ;) Prostě fakt se tam vejde jak oběd, tak snídaně a případně ještě svačina :) Materiál je dost pevný, takže už pár měsíců skvělé drží :) 


Notýsky jsem si pořizovala průběžně. "Don´t Forget to Smile" a "Oohlala" je z Bonami a C´est la Vie je z Tchiba. Mám pro všechny tyto "lepší" notýsky vymyšlený speciální projekt, o kterém Vám určitě brzo vše povím ;) Notýsky si taktéž hlídám, nepořizovala jsem ani jeden za plnou cenu.. vše je jednou ve slevě... ;)


A dva větší kupy jsou tyto dvě chlupaté deky z H&M Home. Ta šedá byl "vtipný" kup.. Určitě to znáte - přijdete do obchodu, vidíte tam něco za skvělou cenu, celou dobu se přesvědčujete, že to vlastně nepotřebujete, přijedete domů, jako naschvál to na vás někde vyskočí a už se proklínáte, že jste to nevzali a modlíte se, aby to ještě další den měli.. Tak přesně takhle to bylo.. Tato deka totiž stála ve výprodeji H&M na webu 1290,- Kč (původní cena 1890), v kamenné prodejně 500,-.. to jsem tam prostě nemohla nechat.. Vedle stála paní, která přesně uvažovala jako já :D.. že to vlastně jako nepotřebuje, ale že je to škoda tam nechat :D a už si to nesla také k pokladně :)) A ta světlá deka je prostě pohádkově heboučká.. Viděla jsem ji již na začátku prosince v H&M, ale necelé dva tisíce se mi za ni nechtělo dávat.. Ale když na webu udělali 600,- Kč slevu, tak jsem neodolala..teď je zase o něco více zlevněná na webu H&M.. Nakonec jsem strašně ráda za obě deky, protože každý večer si je s manželem pochvalujeme ;) Měli jsme totiž jen jednu tenší z Ikea a za 3,5 roku nás i docela omrzela.. 


Co vy a slevy? Odoláváte?
A. 

Komentáře

  1. Já jsem ve slevě ulovila skvělý Stuart Weitzman boty, který jsem si dva roky přála. No prostě, někdy se vyplatí si na slevu počkat.

    Díky za pěkný článek.
    Tereza / Dog & Pineapple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to věřím, že v tomto případě si počkat na slevu se mohlo fakt vyplatit! ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat