Poslední týden do konce roku!

Dokonce jenom 5 dnů. Stihli jste za rok 2016 vše, co jste chtěli? Před měsíce jsem tu měla článek o tom, jak zbývá něco přes měsíc do konce roku. Uteklo to rychle :-) 

Moje zhodnocení roku 2016
 - V lednu se nám podařilo výhodně investovat do bytu. Začala jsem dokonce psát "rubriku" o tom, jak výhodně vybavit byt (dokonce jsem to označila jako "díl 1" - zde)... Ale u toho prvního dílu také zůstalo :-) Čekala jsem, že se nepronajme tak rychle a že budu mít dost času na výběr něčeho zajímavého. Jenže se pronajal asi týden od pořízení... Tudíž psaní článků šlo stranou a já jen tak tak stihla to, co bylo pro ten byt zapotřebí.   Jakmile se ale naskytne další investiční příležitost (ano, neztrácím naději a věřím, že se něco takového objeví :-), tak s články budu pokračovat. 


- Vlastně leden byl skvělý měsíc. Teď jsme si uvědomila, že v lednu jsem také dostala nabídku na spolupráci ohledně psaní článků. A ještě ke všemu na téma, které mě FAKT baví. Mé nadšení nezná mezí (a je jedno, že články posílám každý měsíc až hodinu před uzávěrkou...)    A v září mě dokonce citovali v Marianne! (Vtipné bylo, že se mě nikdo neptal, zda může... (ani nevím, jestli se to dělá). Prostě jsem si nááááhodou půjčila někde časopis (zrovna ten, jak v něm jsou kupónky) a úžasem málem vyplivla kafe, když najednou narazila na své jméno ;-)

- V květnu jsem vcelku nečekaně dala výpověď ve firmě, kde jsme byla asi rok a půl (zmiňovala jsem se o tom zde). Aneb, když někdy s něčím vážným nesouhlasíte, tak je lepší jednat, a ne jen mlčet. 

- Stejný měsíc mě kontaktovala headhunterka s nabídkou, která se nedala odmítnout. A také, že jsem neodmítla ;-) 

- Teď koukám, že v článku, kde jsem se zmiňovala o výpovědi z práce jsem též psala, že budu někde přednášet. Odvahu sdělit "kde a co" jsem nenašla, tak jen povím, že jsem přednášela, a líbilo se to jak mně, tak dle reakce ostatních i ostatním. 

- Když už jsme u těch přednášek :-) Také se mi podařilo přednášet na jedné střední škole o podnikání, velkých plánech, a tak... A bylo to úžasné. Na to, že sestra říkala "a to si myslíš, že tě děcka v 16 a 17 letech fakt budou poslouchat?"  to dopadlo nad míru dobře. Poslouchaly. A pak se vytvořila frontička 5-6 studentů s dotazy - očividně přednáška alespoň pro někoho byla užitečná. 

- Stihli jsme pár dovolených, ačkoliv někam dál jsme pořád nevyrazili (matky, také vám přijde nefér, že za dítě starší 2 let se platí tak nehorázné částky za letenky?  To dítě na mně sedí celou cestu a jeho nezajímá, že vedle je zaplacená sedačka... Takže zatím tedy z principu odmítám platit prázdnou sedačku :-)     (kdo neví, tak pokud dítě sedí na rodiči, tak se vydává speciální pás, který se "navlékne" na pás dospělého - co se týče bezpečnosti, tak je vše OK)

- Začala jsem letos chodit na kurzy malování a také jsem obnovila chození na bikram yogu. Pořád ji TAK MOC nenávidím (chodila jsem na ni před asi 8 lety, takže jsem věděla, do čeho jdu). Ale dle mého názoru je nejlepší pro někoho, kdo delší dobu necvičil (což jsem necvičila). Tehdy před 8 lety jsem tam chodila po tom, co jsem měla zlomenou ruku. A rozhýbala jsem ji tak, že se ohýbala víc než ta nezlomená :-)

- A samozřejmě, mám pořád úžasného manžela a úžasné dítě :-) 

Je to podle vás článek, kde se moc chválím? :-)   Nebojte, někdy napíšu článek, kde sepíšu svoje neúspěchy ;-)  (btw, znáte FuckUp Night?)   Teď, před koncem roku se ale chci namotivovat na další rok. A třeba se někdo namotivuje se mnou ;-) 

Co se vám podařilo v roce 2016 a na co jste pyšní? 

S.





Komentáře