Zbývá (něco přes) měsíc do konce roku!

Těsně před koncem roku si vždy dělám nějaké shrnutí, co jsem za daný rok zvládla. Ne poslední den, ne poslední týden, ale tak, aby mi alespoň měsíc zbýval. Proč? 

Protože si (většinou) uvědomím, že jsem toho nestihla dost a že je zapotřebí to nějak do konce roku dohnat (a měsíc není tak úplně krátká doba :-) 

Proto jsem se teď hecla a konečně udělala něco, co jsem již 2 měsíce odkládala. 

(to jako "Jupí!")

Proto jsem se teď přihlásila na kurzy malování (ne "až" od ledna, ale již od prosince - budu mít odchozenou již "skoro" půlku! do konce roku)

Proto jsem se rozhodla, že konečně budu řídit auto sama (a ne s šikovným spolujezdcem, který za mě všechno pohlídá). 

Proto jsem se rozhodla, že jsme udělaly s dcerkou málo DIY za celý rok a že to potřebujeme nutně napravit!



Proto jsem zakoupila lístky hned na 3 představení do divadla (a nevadí, že jedno z vystoupení je až za 10 měsíců).

Proto jsem si vzala v jedné z cestovek jejich katalog s názvem EXOTIKA a inspirovala se různými destinacemi.

A jen doufám, že do konce roku zvládneme s manželem se naučit dle youtube alespoň nějaké základy salsy :-)  Jelikož kurz (ani jeho půlku) bohužel určitě nestihneme...

Co uděláte za poslední měsíc vy? 

S.

Komentáře