Primark haul + T.K. Maxx

Po delší době jsem se s manželem vydala do Drážďan na nákupy. Doufala jsem, že už bych něco mohla najít k Vánocům, ale jak už to bývá, nejvíce jsem našla pro sebe :D

Ačkoliv tentokrát jsem toho nenakoupila nijak extra moc, tak jsem moc spokojená ;)

Že jsem našla dárky pro sebe je vlastně výhoda manžela, protože je pravda, že on se pokaždé trápí tím, co mi má dát ;)

Bačkůrky z Primarku mají výhodu, že jsou roztomilé a levné, nevýhodu, že zase tak dlouho nevydrží, ale mně to nevadí, protože je ráda prostřídám ;) Najednou mi odešly troje papučky, takže jsem si vybrala nové, roztomilé! ;) Za 4,50 eur.




Krásná skleněná krabička se zrcadlovým dnem se mi moc líbila. Vlastně po takových krabičkách jsem pokukovala už hodně dlouho, ale pravdou je, že dát za takovou krabičku 300-400 Kč a víc mi přišlo zbytečné. Stála 7 eur, což mi přišlo jako skvělá cena. Asi mám i dokonce vymyšleno kam ji dát a co do ní dám :)



Punčocháče a ponožky z Primarku jsou takové mé stálice, které kupuju vždycky. Vyberu si, cena je fajn a neomrzí mě. Stejně tak jako basic trička - buď je kupuju v Primarku nebo v H&M, ale v Primarku jsou levnější.


Kartáček na čištění pleti jsem koupila hlavně z toho důvodu, že je SUPER měkký a příjemný. Prostě pohádka ;)) Tyto kartáčky mám ve sprcháči a používám je na čištění/masáž pleti pokaždé, kdy nepoužívám svůj Philips kartáček ;)


Zrovna jsem chtěla hledat nějakou sportovní čelenku na ebay, protože když cvičím, tak mi všude poletují takové ty malé vlásky :D Tady byly 3 za 3 eura a navíc mají na spodní straně takový silikon nebo gumu, nevím, co to přesně je, každopádně drží to čelenku na místě a neklouže.


Sportovní podprsenka byla zlevněná na 3 eura, tak jsem ji vzala ;)


Svíčka je fakt roztomilá a krásně voní, pak se do těchto skleniček krásně vejde čajová svíčka. Jedna za euro..


Malý krém na ruce jsem vzala na zimu do kabelky. Za 1,50 euro. Nemá to žádnou zajímavou vůni, prostě obyčejný krém, ale v krámě dle testeru mi přišel docela dobrý, takový mastnější ;)
Maska na vlasy je ok, není to žádný must have a přijde mi, že je skoro pořád zlevněná, ale mně hrozně voní :D Je to takový vanilkový pudink :))


Když jsem viděla tuhle malou taštičku, úplně jsem se zamilovala!! Ten malý přívěšek s hvězdičkou!! 😍





V T.K. Maxxu jsem našla tuto konvičku a musela jsem ji mít. Byla o něco dražší, ale ale tak krásná ;) Naštěstí, manžel ví, že pokud si něco takového kupuju, tak to fakt používám, takže jsem ho ani nemusela nijak přesvědčovat, že to není jen krám :)


Balzám na rty Tony Moly jsem chtěla dávno, ale nechtělo se mi ho objednávat nebo za něj v ČR zbytečně přeplácet, takže když jsem na něj narazila v T.K. Maxxu, potěšilo mě to ;) 


A největším kupem je kabelka od Paula Costelloa, která stála asi 300 eur, ale visela tam za 75 eur, a je přesně taková, jakou jsem dlouho hledala, takže volba byla jasná ;) Měla jsem podobnou kabelku, koženkovou, z Carpisy a milovala jsem ji. ale bohužel se úplně zničila a mně to bylo hrozně líto. Bohužel, myslím, že je fér, že vám neukážu fotku, protože to má být můj vánoční dárek... takže to pak uvidíme ve vánočních dárcích ;)

A. 

Komentáře