Nezbytné zbytečnosti

O víkendu jsem zas měla příležitost chodit po obchodech a kochat se "zbytečnostmi" (neboť jsem byla bez dítěte; s dítětem do podobných obchodů je to totiž pouze na vlastní nebezpečí). 

Zbytečnosti... Jak jinak chcete říkat kravinkám, které (dle mého názoru) akorát slouží na zlepšení nálady? :-)   Někdo jim říká ošklivě pracholapky. Ale když ve vás vzbuzují nějaké příjemné emoce, přece to nemůže být "pracholapka"!

Tak se pojďme pokochat spolu :-) 



Když jsou takové kravinky "v akci" (což zní lépe než "ve slevě"), tak to je ještě příjemnější nakupování! :-) 


Když vidím takto plné regály, tak se mi oči rozbíhají všemi směry a říkám si, co vše bych chtěla a NUTNĚ potřebovala :-) 




Vidíte ten svícen? Krááááása!  Kdybych jen měla ráda svíčky, že jo :-)   Pak jsem si říkala, že bych do něj mohla odkládat šperky :-) Akorát... To už také mám několik podobných "odkládacích" věcí... A tak to dopadá téměř u všech "kravinek" - nakonec si řeknu, že je vlastně nepotřebuji (protože je REÁLNĚ nepotřebuji). 


Vzhledem k tomu, že mi živé kytky pořád umírají, začínám uvažovat o umělých. A v tomto obchodě je vážně měly moc krásné. Akorát ještě nejsem pevně rozhodnuta, že s těmi živými to chci vzdát :-) 


Moje máma vždy říkávala, že umělé kytky jsou pro staré babičky a na hřbitovy... Tak to zatím pořád ještě mám nějak vžité. V obchodech se ale jimi kochám :-) 


Domů jsem si akorát nakonec odnesla tohoto koníka. Jasně, také zbytečnost. Ale taková vánoční :-) 


Máte rádi podobné obchody? Nakoupíte v nich všechno možné, nebo si zdůvodníte, že to vlastně nepotřebujete? 
A co umělé kytky? Máte je rádi nebo k vám do domů nesmí? 

S.




Komentáře