Jak se zabaví dítě na dovolené? 7 tipů

Mám ráda, když se dítě umí zabavit samo. Nemám ale nic proti tomu, když se tomu "malinko pomůže". Přes léto jsme párkrát bylo na dovolené, tak níže posbírané tipy - třeba se někomu budou hodit :-) 

1. Papírové panenky - pamatujete? :-) Já si moc dobře pamatuji, jak jsem si s nimi hrála jako malá. A musím říct, že to mělo úspěch i u malé. Věřím, že větší by s radosti samy malovaly oblečení a následně vystřihávaly. 

(mimochodem, oblečení stačí vytisknout na obyčejný papír, ale samotné panenky doporučuji nalepit na kartón)









2. LEGO - vozíme s sebou vždy jen několik kostek + zvířátek. Úspěch zaručen :-) 








 3. Příroda (v kombinaci s LEGO :-) 







4. Pozorování těžkého života mravence (a jiného hmyzu)





5. Křídy  (na barvení kamenů, případně nožiček a ručiček)



6. Smajlíci




7. Měli jsme s sebou také sešity s úkoly (kupováno v Levných knihách)






A to vše včetně LEGO (až na sešit s úkoly) se nám pokaždé vešlo do jednoho baťůžku :-) 



Podělíte se s nějakými tipy vy? Nebo co vás bavilo jako malé?   (což mi připomíná, že jsem se zapomněla podělit o "vaření" polívčičky, kde to jen prostředí dovolí :-)   (což je u nás pokaždé na zahradě)

S.


Komentáře

  1. Panenky som milovala a dokázala som sa s tým hrať hodiny. Potom lego, autíčka. A najlepšie bolo hrať sa vonku na záhrade so slimákmi 😂.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat