Špatně zadaný PIN kód. Panika!!!

PÍP. Špatně zadaný PIN. PÍP. Znovu špatně zadaný PIN. Panika!!! 

Myslím, že jsem udělala chybu, že mám na třech různých kartách tři různé PIN kódy. A taky různá hesla k více emailovým účtům, internetovým bankovnictvím atd. 

Dříve jsem si myslela, že si vše pamatuju, nebo ne myslela, ale skutečně si vše pamatovala.. Jenže jak člověk toho má více, tak prostě zapomíná, jednoduše má výpadky.. A ještě když uvážíme, že až moc často platíme bezkontaktně, do 500,- a PIN nezadáváme.. 

Takže jsem takhle již několikrát zažila u pokladny paniku. A vzhledem k tomu, že občas i já sama s terminálem pracuju, tak jsem zažila paniku jiných lidí. 

Oni totiž všichni doporučují si hesla a PIN kódy nikam nepsat.. No jo.. jenže co máte dělat, když prostě NEVÍTE? Kolikrát vidím, že lidé ty přísně tajné informace mají napsané v diáři, na papírku v peněžence, na obalu od mobilu... A vždycky se mi začnou omlouvat, že si to prostě nepamatují, že mi dali jinou kartu.. nebo že to prostě není možné (to mám ráda :D)... ;) 

To samé se mi za poslední rok stává s hesly.. S panikou zjišťuju, že se někam nemůžu přihlásit, protože si prostě nepamatuju heslo.. A mám sama na sebe vztek, že si nedokážu vzpomenout, ale je to tak, prostě jako kdyby se to z té hlavy vypařilo.. :( 

Není to tak dávno, co mi někdo naboural do účtu od telefonu.. A od té doby pokaždé kontroluju, když mi přistane mail, že se někdo přihlásil k zařízení z XX účtu... Takhle jsem jednou panikařila, okamžitě změnila hesla a... a pak jsem zjistila, že se k mému účtu přihlásil manžel, protože něco potřeboval :D 

Ačkoliv někomu to může připadat divné, tak já nemám problém s tím, že můj manžel v podstatě veškerá moje hesla či PIN kódy zná.. Sice si je asi taky většinou nemapatuje, ale nemám problém mu to zopakovat.. ;) Už jsem zažila nechápavé výrazy a udivené reakce, když říkám, že manžel moje hesla zná.. A je tomu tak i naopak - já znám všechna hesla a PIN manžela (ale stejně si ho nepamatuju :D, jako kdyby nestačily ty moje!! :D) Ale já si prostě nemůžu pomoct - co je na tom? ;) Já nemám problémy s důvěrou k manželovi... Naopak, jsem ráda, že se mi kdykoliv může podívat do mailu/internetového bankovnictví a nemusím mu šeptat nebo (co hůř) posílat heslo SMS... Prostě své rodině věřím - manžel, rodiče, sestra - nemám problém komukoliv z nich říct své heslo... 

A ne, rozhodně nemám heslo manžela k tomu, abych mu projížděla mail nebo četla sms v mobilu.. Jednoduše mu věřím... ;) Všechno toto je pro případ nouze ;) 

Máte to taky tak? Zapomínáte? Panikaříte? ;) 

A. 

Komentáře

  1. To poznám, zabudnúť heslo, pin. Začnem sa potiť, červenať, srdce mi búši.
    Pin,naše telefónne čísla si pamätám. Rôzne heslá ako na DM kartu, Shell, Ikeu a ku gynekológovi mam napísané. Nepamätala by som si to.
    A čo sa týka dôvery, myslím, že to máte dobre nastavené. Môj manžel pozná(ale nepamätá:nevie ani svoje číslo, jedine moje vie 😀) všetky heslá a osobný mail máme jeden a pracovný tiež.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat