NAGRILU

Ačkoliv fast food je fakt rychlé jídlo, tak se mu snažím co nejvíce vyhýbat (ačkoliv občas to prostě jinak nejde...).. Potřebovali jsme se s manželem rychle najíst, ale zároveň jsem nechtěla do žádného fast foodu... a ocitli jsme se u fast foodu "jinak" - NAGRILU. Ani jeden z nás tam ještě nebyl, takže jsme byli zvědaví, co z toho vyleze... 

My jsme byli na Jindřišské a ačkoliv nebylo ani nijak moc pozdě, tak vevnitř nikdo nebyl.. ale ani to nás neodradilo.. ;) Nabídka je naprosto dostačující, vybere si podle mě každý (co nabízí se můžete podívat na webu). 





Moc se mi líbilo, jak vše vypadalo vevnitř ;) Nesmrdělo to fastfoodem a i skleněné nádobí dělá svoje :) . 

  

Co se mi dost líbilo, tak výběr omáček i v patře - zdarma. Prostě si dáte nějaké jídlo a k němu si můžete průběžně doplňovat omáčky ;) Já jsem této možnosti nevyužila, ale manžel ano, má různé omáčky moc rád. 


Na jídlo nemusíte čekat u kasy a ani se nestane to, že vás obsluha po restauraci hledá. Dali nám číslo a šli jsme si sednout ;)


Já jsem si dala sendvič z trhaného vepřového. Neřeknu, že byl špatný, ale rozhodně mě dost zklamala studená houska a teplé trhané vepřové.. Prostě kdyby ta houska byla alespoň trochu ohřátá, tak je to úplně o něčem jiném.. 



 Manžel si dal burgera a byl docela spokojený. 


Já jsem si dala ještě lívanečky, které byly prostě normální :D Neposadila jsem se z nich na zadek, nebyly extra dobré, ale prostě dobré ;) 



Což je sice netypické, ale musím pochválit záchody - čisté, suprově řešená umyvadla, a co mě potěšilo nejvíc, tak to hygiena na záchodové prkénko. To se prostě jen tak nevidí a já tohle fakt vítám. 






Nemůžu tohle místo doporučit jako místo, kam určitě musíte jít, ale pokud jste v centru Prahy, nechcete jít do typického fast foodu a nechcete jít ani do drahé restaurace, tak NAGRILU doporučuju ;) 

A. 

Komentáře