Tipy na dárek: ovocná nebo čokoládová kytice pro ženy a salámová kytice pro muže

Nedávno jsem sháněla kamarádce nějakou netradiční kytici a narazila jsem na ovocné a čokoládové (a další a další) kytice, o které by byla škoda se nepodělit! 

1. FRUTIKO (zde


Co se mi na to líbí: 


- je to originální
- můžete si objednávat od pondělí do neděle, a to jak na doručení kurýrem, tak na osobní vyzvednutí (já jsem třeba vyzvedávala v neděli, abych to mohla předat, co nejčerstvější)
- pokud nemáte rádi ovoce, tak si vyberte kytice z muffinů nebo cupcaků :-) 

A jasně, můžete se jen inspirovat a udělat to vše sami, ale toho času... a shánění materiálu.   

Co jsem si nedokázala představit: jak vypadá kytice ve velikosti S. A právě tu jsem objednávala. Tak tedy pro vás, co byste o tom uvažovali:

- níže je obrázek kytice ve velikosti L
- obrázek ve velikost S měl 3 ty kytice z ananasu, a podle mě snad téměř stejné množství jahod a hroznového vína  (ale to je jen pocitový odhad :-)
- čímž chci říct, že to vůbec nevypadalo "odflákaně", pořád to byla moc pěkná kytice

Zdroj

Na nějakou dětskou oslavu uvažuji o dortové kytici :-) Je to vše "na tyčkách", takže si každý vezme to svoje a měl by být spokojený. 


Zdroj

2. Květiny dnes (zde

Asi je jasné, proč je to pro muže :)


Zde nemám osobní zkušenost, jen mi to přišlo hezky tématické :-)  




Tak doufám, že se vám nějaký ten tip bude hodit ;-) 

S.



Komentáře

  1. Tyhle nápadité dárky miluju, mamka často nechává navázat oříšky nebo sušené ovoce do podobných kytic, vždycky to potěší a vypadá to moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A netušíš, prosím, kde to objednává? :-)

      Vymazat
    2. V Pardubicích v Afi Paláci je třeba takový obchůdek kde už mají tyto květiny udělané, případně udělají i jinou.

      Vymazat

Okomentovat