Současná nejlepší "hračka" - PUZZLE! Tipy z Levných knih

Sice tipy na hračky z Levných knih byly teprve nedávno, nedá mi to se nepochlubit znovuobjevenou "hračkou", která zabaví dítě na hodně dlouhou dobu! Resp. klidně si můžete hrát spolu nebo ho nechat hrát samotného. 

Proč znovuobnovená? Protože moji princeznu docela dlouho žádné puzzle nebavily. A najednou... Se svými 3 puzzly do 25 dílků vydržela hrát klidně hodinu. Skládala je, zase "rozbíjela" a zase skládala. A tak dokola. 

Tak jsem provedla "nálet" na e-shop Levné knihy a některé věci mě tam velmi potěšily. 

Jako první je tato puzzle mapa s 80 dílky. Já jsem si myslela, že to bude o něco větší, ale je to 33 x 22 cm (velikost je uvedena na stránkách, jen v mých představách to bylo větší :-) Tak raději na to upozorňuji. Přijde mi to ale jako skvělý nápad spojit zvířata / zeměpis / barvy / atd. do jednoho. 

Zdroj

Pořád jsem se nemohla rozhodnout, kolik dílků je už hodně a kolik je ještě akorát...  Takže jsem objednala pár puzzle na cca 100 dílků --> to zvládala v pohodě sama. 


Zdroj

Zdroj
200 dílků již bylo moc. Mimochodem, upozorňuji, že někde mají více vzorů, podle mě nám přišel jiný obrázek, než byl na webu. 


Zdroj

Pak mi přišlo zajímavé dřevěné puzzle, ale to jsem nakonec neobjednávala. Velikost na 45 dílků je hodně velká: 63 x 43 cm



Zdroj

A tohle mi přišlo děsně roztomilé :-)   Objednala jsem tohle puzzle s Minnie a také s princeznami (nenašla jsem v nabídce). Místo krabičky je kufřík - není to z obrázku úplně poznat. Ačkoliv to má "jen" 50 dílků, je to nejoblíbenější puzzle ze všech. 


Zdroj

A poslední věc, která je puzzle hodně podobná. Resp. ono to je pěnové puzzle. Vypadá, že se každou chvíli roztrhne, ale malá ho složila a rozložila už alespoň 50x (za 3 dny) a pořád je to v dobrém stavu.  Pro změnu hodně dobrá pomůcka na anatomii :-) 



Zdroj

A co já? Já si mohu sedět vedle a v klidu popíjet kafe a číst si :-)   Nebo občas složit s malou puzzle (zvláště napoprvé ho skládáme spolu). 

A mimochodem, pokud jste milovníci puzzle vy, tak tam mají i docela velké sady, například: 

Zdroj


S. 

Komentáře