FitFoodie Prague

Vzhledem k tomu, že manžel v létě prodělal (pravděpodobně) salmonelu (viz Apetit piknik), tak po tom, co se mu udělalo lépe a cca týden a půl dodržoval dietu, jsme šli ven a přemýšleli, kde se dá najíst tak, aby si tam vybral.. Fast foody nepřipadaly v úvahu, v klasické restauraci by si nejraději objednal burger nebo steak, a to ještě nechtěl pokoušet, tak jsem si vzpomněla na FitFoodie Prague, které jsem dlouho chtěla navštívit. Menu vypadalo zdravě, tak jsme se vydali tam ;) A neudělali jsme chybu.





Fit Foodie je poměrně zapadlé bistro na Andělu - nebo alespoň pro mě. Je to v centru, ale vzhledem k tomu, že tam běžně nechodím, asi bych na něj jen tak nenarazila. Je pravda, že kromě nás tam byl už jen jeden pár, ale myslím si, že to bylo způsobeno také tím, že my obědváme později..

Chtěli jsme toho ochutnat víc, a tak jsme si objednali jídla napůl. Dali jsme si:
Špaldovo-špenátové palačinky s kuřecím masem podávané se zeleninovým salátkem - palačinky byly dobré, kuřecí maso uvařené (nebo dělané v páře - to nevím), každopádně v tom nebylo nic navíc, což jsme právě potřebovali. Manžel narazil na dvě kostičky, ale nevadilo to, já jsem si alespoň řekla, že je vidět, že je to fakt z kuřete a není to žádný rozemletý hnus :D


Kořeněné batátové hranolky s avokádovou pastou s hovězím masem. Nejdříve si spletli objednávku a přinesli nám hranolky se sojovým masem, které je taktéž v nabídce, ale protože ani já ani manžel sojové maso nejíme, tak jsme si pokrm nevzali (ačkoliv nám ho nabízeli zdarma a že přinesou i to s hovězím masem).. ;) Každopádně s hovězím masem to bylo naprosto výborné! Manželovi to chutnalo nejvíce ze třech jídel a mně asi vlastně taky ;) Bylo to dobře okořeněné, batátové hranolky na jedničku.


A burger s hovězím masem (teď nedokážu popsat přesně, protože na netu v menu to není) - houska byla tvrdší, ale nebyla z bílé mouky a byla fakt dobrá, takže nám to nevadilo. Maso nebylo propečené (což je u hovězího jedno), manžel měl trochu obavy, ale dopadlo to dobře ;).


Já jsem měla melounovou limonádu a manžel oranžádu.

Každopádně návštěva podniku se nám líbila, je to tam jednoduché, příjemné, obsluha velmi milá a ceny jsou tak akorát. Je škoda, že na netu nemají plné menu, protože třeba mě by nalákali do restaurace právě na burgery, které na netu v menu nemají.

Chtěla jsem si ještě dát proteinové lívance, ale to už jsem prostě nezvládla po té náloži jídla :D

Pokud se tedy chcete zdravě najíst v centru Prahy, je to místo pro vás ;) 


A.

Komentáře

  1. Proč není takových restaurací víc, v normální se vždycky nechám zlákat nějakou "prasárničkou" :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat