Atkins 2016 - jídelníček - inspirace

V lednu jsem vynechala svoji klasickou novoroční dietku (psala jsem o ní zde) a musím říct, že v létě to bylo znát :-) Myšleno ve chvíli, kdy jsem vytáhla ze skříně letní oblečení a najednou půlka mi byla víc jak těsná. V průběhu zimy / jara jsem to vůbec nepoznala, jelikož jsem nosila převážně sukně a šaty a na těch (na rozdíl od kalhot) to zkrátka poznat tolik není... Přes léto jsem s tím chtěla něco dělat, pak zase ne... Až koncem srpna jsem se rozhoupala :-)  Takže níže můj 9i-denní záznam Atkinse, dokonce občas s fotkami. 

Pondělí

Předchozí večer jsme byla tak natěšena, že od pondělí začnu "dietovat", že jsem půl noci nemohla usnout. Tudíž jsem ráno doma nestíhala snídani, ani kafe. Oboje tedy až v práci: 3 plátky sýra + kafe se smetanou (čímž mám na mysli 2 porce smetany do kávy).  V 11.30 úžasný oběd 

Rukola, hovězí steak, pár lžiček lučiny. A dobře, pod tím vším pár cherry rajčátek :-)   (Sice se v prvních dnech jíst nedoporučují, ale já se rozhodla pro mírnější variantu této "diety" :-)

Abych měla důvod držet dietu na konci léta, tak jsem si vybrala dovolenou :-) Inspirovala jsem se výletem Madame Coquette na Slovinsko (zde), upravila k obrazu svému a zarezervovala termín na konci září. 

Odpoledne opět 3 plátky sýra + okurka. 


Večer jsem nečekaně šla na kafe s kamarádkou, takže kafe a Cola Zero   (a mám takové tušení, že ta mě bude provázet pravidelně po celou dobu dietky... Sice nebude úplně zdravá pro tělo (tělo má pocit, že dostává sacharidy, ale přitom je nedostalo), ale tu chvilku to snad vydrží. 

K večeři kousek grilovaného lososa (bez přílohy) - fotku nemám :-) 



Úterý

Doma jsem opět snídani nestihla (resp. jakmile to není slazené kafe s mlékem a kousek čokolády, tak se na to nějak netěším). Takže v práci 2 x [plátek sýru + plátek šunky + trochu rukoly, to vše smotané do ruličky] a kafe se smetanou. 

K obědu grilované kuře a "cuketový kaviár", o kterém psala moje sestra (zde). Obsahuje dost "sladké" zeleniny, což není úplně dle pravidel, ale, jak jsem psala předtím, hodlám "podvádět" :-) Dle mých předchozích zkušeností (kdy jsme si jednou za čas dávala i jablko, nebo nějaké uzeniny, které sacharidy obsahovaly), výsledky byly stejně vidět - a já to nechci přehánět. 



K odpolední svačině jsem si dala 3 listy salátu s plátky sýru. Ňam. 

K večeři 3 míchaná vajíčka a také kousek sušené ryby. 

Taková poznámka, děje se mi to pokaždé:  piju o dost více vody než normálně (místo litru a půl vypiju asi až dva a půl litrů), a zároveň cítím, že mi chybí sůl. Proto ta sušená ryba (je hodně solená). 

Středa

Klasika :-) Doma jsem nic nestihla, jen plátek sýru. A vyrazila jsem na školení, tudíž jsem musela dokoupit něco cestou. Tahle dieta je fakt špatná v situaci, kdy potřebujete narychlo sehnat nějaké jídlo v supermarketu. A chcete, aby alespoň trochu zasytilo. 

Ve finále jsem skončila u smetanového jogurtu, co obsahoval minimální množství sacharidů. (Už jsem někdy zmiňovala, že při této dietě správně nemáte jíst to, co obsahuje laktózu? Protože ta se nějak v těle mění na cukry, nebo tak nějak.)

K obědu jsem měla kuřecí salát (ten jsem "dostala", takže nevím, co přesně obsahuje :-) Kousky kuřete, koriandr, koření... Které, to nevím :-) a zeleninu. Z placky, kterou vidíte na fotce jsem vyjedla akorát maso.



Ke svačině opět kuřecí salát - byl fakt výborný. A cola zero. 

Pak kafe se smetanou. A opět cola zero (třetí den krize?   Může za to určitě ranní návštěva Billy (při hledání jogurtu) --> to pečivo tam vonělo náááádherně.) 

Plátek hovězího masa, z jedné strany listy salátu, z druhé strany rukola a plátek sýru. Přirovnala bych to k burgeru bez housky



Čtvrtek

Opět plátky sýru.  

K obědu opět kuře a cuketový kaviár.  A cola zero!!! :) 

Ke svačině (pokud si to dobře pamatuji), tak opět nějaké listy, trochu sýru a šunky. K večeři: 1. sardinky v plechovce, jelikož jsem měla docela hlad a nechtěla jsem čekat, než se něco uvaří, a pak 2. fazolky s tuňákem. 



Pátek

Po ránu míchaná vajíčka (3ks + máslo). 

K obědu fazolky opět s tuňákem. 

Ke svačině plátky salátů se šunkou a sýrem 



Večer jsme měli grilovačku :-)    Jelikož nerada fotím jídlo ve společnosti (tam si to jídlo člověk má vychutnávat a bavit se s kamarády), tak to prostě bylo maso, ryba (manžel zrovna chytil velkého kapra) a také zelenina (zde jsem mimo okurky "hřešila" paprikou, ale vybírala jsem jen zelenou... a dobře, občas žlutou :)  Množství coly zero určitě bylo větší než povolené :) 

Sobota

Míchaná vajíčka. 

Pak opět maso a okurka :)  

K večeři salát s tuňákem



Očividně toho bylo málo, protože jsem pak v 10 večer začala umírat hlady (o víkendu chodím spát později). A doma NIC! nebylo. To bylo utrpení. 

Neděle

Asi mi poklesla nálada. Ani míchaná vajíčka ke snídani to nespravily.   

Pak jsem měla úklidové dopoledne, kdy mě napadlo, že vlastně můžu jíst hermelín!!! 

Manžel byl vyslán pro dva hermelíny a colu zero. Doporučuje se sice denně max 115 g sýru, ale to mně bylo jedno :-)   K obědu byl tedy salát stejný jak je na fotce výše, akorát místo tuňáka tam byl rozpečený hermelín. Bože, to bylo tak dobrý :-) 

Ke svačině byl druhý hermelín. A pak jsme dorazili k rodičům, takže tam byly "zbytky" grilovaného masa a ryby. A (!) pro zlepšení nálady jsem si dala jablko :-) Velké, šťavnaté, červené, křupavé jablko. Jsem v sedmém nebi! 


Pondělí

Po ránu pár plátků sýra a nějaký italský salám. Ke svačině bílý sojový jogurt (bože, jak to může jíst? už nikdy víc)

K obědu salát s tuňákem (to je tak, když si člověk nestihne uvařit doma :-) 



A zbytek jsem si zapomněla psát :-) Vím jen, že v tom určitě byly rolky


Úterý 

Víceméně to samé, co předchozí den. Jsem to moc nevychytala tento týden - nebyli jsme doma, nemohla jsem vařit, přežívat jen na tuňáku a hermelínu nebylo to pravé. Večer jsem si vyzkoušela "testovací kalhoty", a protože jsem se cítila v nich již lépe, tak jsem se rozhodla dietu ukončit. 

Šokový týden a 2 dny stačily :-) 

* * * 

Výše uvedené vás nemělo přesvědčit, že do této diety máte jít. Ale, pokud se rozhodnete ji držet, tak ať máte nějakou inspiraci, co jíst. Já si takto často projíždím pinterest. Protože jednou za čas vynechat sacharidy mi vůbec nepřijde špatné. 

A příště již články o dovolené :-) 

S. 






Komentáře