Zmrzlinář

Už je to pár měsíců, co jsme s manželem zavítali do Zmrzlináře. Četla jsem na něj samé pozitivní ohlasy, takže jsem se tam chtěla podívat. 

Výběr zmrzliny je dobrý, ale zdaleka ne tak velký nebo zajímavý, jak jsem si představovala. Jsou tam takové typické příchutě, nic, z čeho bych si sedla na zadek. 



Přiznám se, že asi úplně ze všeho nejvíce mě zaujalo jejich logo, takové barevné a hravé ;) 

Je tam milá a příjemná obsluha. Bohužel v tu chvíli, co jsme tam byli, tam nehrála žádná hudba, takže tam bylo dost ticho (bylo tam i dost málo lidí, ale byla zrovna i zima :D), což mi v zmrzlinárně/kavárně trochu vadí.. 


Manžel měl horkou čokoládu, která byla moc dobrá, taková poctivá :)

Nepamatuju si přesně, jaké byly ceny, ale nic extra strašného, zároveň ale musím říct, že radši zaplatím o malinko víc v Angelatu, kde člověk dostane opravdu mega kopeček a je tam více druhů na výběr.. 

Samotná zmrzlina byla dobrá, poctivá, ale prostě na to, abych se do podniku vrátila to nestačilo :(. 

Měla jsem ochutnávku tří zmrzlin a nejzajímavější byla asi arašídová, ale nebyla prostě taková, že bych se kvůli tomu vrátila.. 


Další zmrzlinárnou, kterou chci navštívit je Puro Gelato

Co vy a zmrzlinárny? Kam chodíte? 

A. 

Komentáře

  1. Mňam, hned bych si dala! :)


    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat