Ze života S. - červenec

Poslední měsíc se mi moc nedařilo napsat nějaký normální článek :-)   Tak se pokusím shrnout dění celého měsíce do jednoho článku, a to "Ze života S." 

Jestli si pamatujete, v květnu jsem zmiňovala, že jsem dala výpověď v práci (zde). Ovšem na konci června jsem nastoupila do nového (úúúžasného) zaměstnání a zatím si zvykám na nový režim. 

fotka s moji práci nemá nic společného, ale vyjadřuje tu pohodu :-) 

I přes nový nástup do zaměstnání jsem měla hned první týden v červenci dovolenou. Většinou, pokud nastupujete přes léto (nebo naopak přes Vánoce) do zaměstnání a řeknete dopředu na pohovoru, že byste chtěli / potřebovali dovolenou v průběhu zkušební doby, tak vám vyjdou vstříc (pravděpodobně se o to prodlouží zkušební doba). 

My jsme vyrazili do Bulharska. Krátce jsem se o tom zmiňovala v příběhu Lego Velryby (zde).  Byli jsme tam již podruhé a na dovolenou s dítětem je to prostě dobrá lokalita. Moře bylo teplé, pláž písčitá (i když dost nedopalků, takže s hodně malým dítětem bude lepší nejdříve svůj kousek "očistit"), jídlo podobné jako tady, takže žádný problém. 







Po návratu do Prahy následoval pracovní týden, kdy jsem si uvědomila, že do nové práce dojíždím až hodinu! Tak jsem začala vymýšlet, jak bych tu hodinu mohla lépe využít než jen číst Metro nebo články, které mám v Pocketu. Teď zkouším, co funguje, co nefunguje, tak časem připravím na to článek :-) 

Jeden víkend jsme šly se sestrou prodávat na blešák, ale bylo tak náladové počasí, že lidi téměř vůbec nechodili a téměř nic jsme neprodaly :-) Tak nevím, jestli příště do toho půjdeme. Třeba do nějakého indoor blešáku?  Prodávali jste někdo někde? Jaké z toho máte dojmy? 


S.

Komentáře