Tipy pro děti z Levných knih, malování na dřevo, DIY


V poslední době bylo málo článků, tak si to potřebuji vynahradit :-) 

Mám tu pro vás dneska tip na nákupy z Levných knih pro tvořivé maminky a děti. Naše dílo mám vyfocené pouze jedno, jelikož mám sh*tový foťák, že :-) 

Konkrétně se jednalo o malování a zdobení dřevěných magnetek. V sadě byly magnetky, barvy a štěteček (dost špatné, použily jsme svoje), třpytivé lepidlo (to jsme využily, jak je vidět) a barevné kamínky (též jsme využily). Oči jsem měla objednané z ebay, takže jich mám do zásoby ještě na x let dopředu :-) 



Ještě upřesním, že jsme nebarvily štětečkem, ale houbičkou namáčenou v barvě. Přišlo mi to na větší plochu mnohem lepší než štěteček (a pro dítě je to o dost pohodlnější). 


Líbí se mi, že je to zábavné, a přitom si dítě procvičí tolik dovedností. 

Na magnetkách se mi nejvíce líbí, že je máme na lednici nebo jiné ploše a nemusí být schované ve skříni :-) 

Mimochodem, tato zvířátka mi ležela ve skříni tak dlouho, až je Levné knihy asi přestaly prodávat. Tak níže jsou náhradní sady: 


Zde
Zde
Pak jsme měly různé sošky k vymalování. To malá dělala štětečkem a nebylo to moc pěkné :-) 

Zde
Poslední věc k domalování - maska. Malovaly jsme pomocí houbičky (celá plocha) + štětečku. A musím říct, že strašidelnější masku jsem neviděla :-)   

Zde

A tady ještě pár tipů: 

Přišla mi moc zajímavá stavebnice pro kluky v takovém "drsném" stylu. V Levných knihách mají též roboty, další vláčky, a ještě něco. 

Zde
Všemi oblíbené masky pro děti. Možná je to spíše tip na to si obdobnou vytvořit doma. Já jsem tu masku koupila cestou do parku, takže princezna následně poletovala v masce zebry a zabavila se na celou procházku.  

Zde


Nějaké jiné tipy z Levných knih? :-) 
S.




Komentáře

Okomentovat