Krabička se vším dovolenkovým a výletním

Také máte milión věcí, které běžně nepoužíváte, ale na dovolenou / výlet by se mohly hodit?  A když už přijde dovolená / výlet, tak ty věci nemůžete najít? 

Tak pro vás mám úplně jednoduchý tip: vyřešila to jedna "krabička" (trochu větší), do které jsem dala vše, co běžně potřebuji na dovolenou. Než jsem teda zavedla krabičku, tak jsem někde ztratila vějíř, ale až ho najdu, tak tam bude pořád a již na něj nikdy nezapomenu :) 




Krásné krabice se prodávají v T.K.Maxx v Drážďanech. Jsem do nich úplný blázen a pořád vymýšlím, co dalšího bych potřebovala dát do krabice, abych si ji mohla koupit :-) 




Jak vidíte, v krabičce není pouze kosmetika, ale například i moje dovolenková skládací taška nebo například sluneční brýle, které běžně nenosím a vozím si je jen na dovolené k moři. 





Tohle je pouze "ukázka" toho, co tam mám. Tělový pudr - naprosto skvělá věc pro holky, co nemají mezeru mezi stehny  :-)   A jedou někam, kde je horko.  Dále "dentální nit na plastovém párátku"  (oficiální název :-)    Nebo špunty do uší - nikdy nevíte, v jak moc hlučném prostředí budete bydlet. Adaptéry / rozdvojky, apod.   Věc na komáry (sice jsem obecně proti těmto věcem, ale po jedné dovolené v Chorvatsku si to vozím s sebou pořád - nevyspali jsme se celé noci, a navíc ještě malá princezna byla CELÁ pokousaná). 


Jaké nezbytnosti si s sebou vozíte na dovolenou vy, a přitom to běžně nepoužíváte? 

S.

Komentáře