O mém běhání

Právě jsem dala článek Jídlo v červnu, a přemýšlela jsem o tom, co jsem napsala. Ona je to totiž pravda. Za poslední roky v podstatě pokaždé, kdy jsem začala s nějakým sportem mi hned na to něco bylo. Ať už jsem onemocněla nebo jsem měla jiné zdravotní problémy, které mi znemožňovaly se sportu věnovat. Za poslední měsíce jsem toho zase tolik nedělala, chodila jsem na H.E.A.T., bohužel pak musela být pauza, pak cvíčo doma (ve kterém chci pokračovat) a hodně chodím, jakože opravdu dost (na mě) ;) Třeba místo toho, abych jela z práce domů autobusem, jdu pěšky (což je cca 7 km).. Zjistila jsem, že to vlastně netrvá tak dlouho, a když v práci skončím dřív, je to vlastně docela fajn procházka - tedy, pokud je dobré počasí.. :)

 A tak jsem seděla a říkala jsem si, že bych mohla jít běhat. Hned teď - rozumějte - dokud mi nic není :D Motala jsem se kolem manžela s tím, jestli mám jít běhat, byla jsem otrávená a vlastně se mi moc nechtělo, a ten mě dost ignoroval... tak jsem učinila první krok, šla jsem se převléknout do sportovního.. a když už jsem byla v tom, tak jsem pocítila docela příval energie a radši jsem hned šla ven, abych si to náhodou nerozmyslela :)).



NO, každopádně jsem běžela.. běžela!! Ne šla, ne cupitala a přemýšlela, jak co nejrychleji skončit.. běžela!! A v tu chvíli jsem si vzpomněla, proč mě to vlastně baví.. nic nepotřebuju, poslouchám hudbu, kterou mám ráda, zpívám si u toho :D

Bylo po dešti a vzduch byl naprosto nádherný. Venku nikdo nebyl, no dobře, pár pejskařů :) A asi za půl hodiny začalo pršet.. bylo teplo a pršelo.. a tak jsem běžela dál.. Nike running hlásil pátý uběhnutý kilometr a já jsem se usmívala od ucha k uchu, protože PÁTÝ kilometr.. hned napoprvé!! Doběhla jsem domu, Nike running zahlásil 6,58 km a já byla šťastná a spokojená. Bylo půl desáté a já jsem se cítila plná energie :) Hned jsem vlezla do studené sprchy a dala si studený meloun a bylo mi skvělééé! 

Nebudu tady psát, že najednou zase začnu každý den běhat, lhala bych sama sobě, ale budu se snažit ;) Zjistila jsem, že pro mě je hodně důležité naladění - například dneska jsem zase vyběhla - bylo půl jedenácté "ráno", probudila jsem se a řekla si, že si půjdu zaběhat - vykoukla jsem z okna, bylo pod mrakem a příjemně chladno.. jenže když jsem vyšla, v průběhu 10 minut se udělalo hezky - nebyla jsem na to oblečena - bylo mi vedro, cítila jsem se prostě hrozně nepříjemně.. Uběhla jsem 2 km a vrátila se domů.. a už jsem se nenutila do toho, abych dneska zase šla běhat.. A to je důležité - nenutit se.. jinak to prostě nepřináší radost.. ;) 

A co vy a běhání? 

A. 

Komentáře

  1. :) běhání miluju, naučila jsem se nestresovat z výsledků a postupně se zlepšovat, protože nechci přepálit začátky a zprotivit si to. Pět km napoprvé je super!!! Já jsem zatím někde kolem 3 km ale no stress, bude lépe.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat