O cvičení a stravování v červenci ;)

I takhle na konci měsíce bych chtěla přispět něčím o tom, jak teď jím a jak pokračuju ve cvičení. Je to složité. Ačkoliv se snažím jíst zdravě a cvičit, tak pro mě je to v létě složitější než v zimě. V létě je totiž tolik všeho, co se dá dělat a člověk chce být venku, tj. na přípravu jídla mi tolik času nezbývá = radši jsem do večera venku. Ale pořád se snažím, i pokud jídlo objednávám, objednávat tak, aby to bylo zdravější. 

Co se týká cvičení, tak v létě naprosto největším cvičením je chůze. Nachodím toho totiž fakt hoooodně. A taky se snažím běhat. Hlavně miluju ty teplé večery, kdy ještě v devět je dost teplo a zároveň je příjemný čerstvý vzduch. Začala jsem taky cvičit zase doma, střídám to podle nálady, někdy je to Jill, někdy Shaun T, někdy Nike Training a někdy si prostě pustím něco z youtube. 

Bohužel váha se mi moc nehýbe.. Vím, že to mám v hlavě a snažím se to překonat, ale není to tak jednoduché.. ;) 

Pokud nemám doma maso, tak se ho v pokrmu snažím alespoň nahradit šunkou ;) 



Zmrzlinu si prostě kolikrát nemůžu odpustit, ačkoliv extra na sladké nejsem ;) 


Rozpečený Hermelín figura na chlebu Naan z Icelandu. 



Ze zahrádky ;) 


Naprosto skvělý salát, který si dávám v restauraci - hovězí maso, vlašské ořechy, špenátová palačinka, baby špenát, rukola a rozpečená bagetka. 



Kus kus je klasika klasik a je to rychlovka, která mě stále baví :)






 
Kolikrát je večer fakt teplo, tak si s manželem dáváme večeři v parku ;)
 




Protein s banánem a mlékem :)


Dva kopečky nej zmrzky :)






 
 
Jak jste na to vy s jídlem a cvičením v létě?
 
A.

Komentáře

  1. Já jedu low carb. Po takovém množství kus kusu, placek, pečiva, atd bych byla jako cvalik, tak to můžeš být ještě ráda že nepřibíráš. Já si dám maso a trošku rýže nebo jiné přílohy a pak samou zeleninu a bílé pečivo nejím vůbec, hřeším občas se zmrzkou či něčím sladkým, ale pak omezím jiné jídlo, atd.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat