Jídlo v červnu :)

Znáte to, když se rozhodnete, že třeba začnete běhat a pomalu hned další den vás začne bolet v krku nebo jinak nemocní? Tak to je můj častý případ... skoro pokaždé, kdy jsem si něco naplánovala mi do toho vlezlo něco zdravotního.. Takže jsem se rozhodla, že už plánovat nebudu, abych náhodou nevylekala moji chudinku - tělo :D

Pořád se snažím jíst zdravě, ale někdy mi to ujede (no, vlastně nevím, zda "ujede" je správný výraz, protože to "ujede" je vlastně záměrné.. prostě na to mám chuť :D).. 














Konečně domácí lučina ;) 





A přesně takhle to bylo s Kaylou - cvičila jsem týden a pak nemoc :( Ale dala mi zabrat!! 







The Farm Letná ;) 


Navštívily jsme Apetit Piknik :)




A co vy? Cvičíte pravidelně nebo vám do toho vždycky něco vleze? 

A. 

Komentáře

Okomentovat