Filmy/seriály :)

Přináším zase filmy/seriály, které jsem viděla a ráda se podělím o názory ;) 

Tento seriál mě zaujal a je mi trochu líto, že to má jen 6 dílu :(. Pokoj č. 10 je o "neviditelném" pokoji, který funguje jen na jedinou kartu. A dějí se tam zajímavé věci ;). Seriál nás fakt bavil :) Konec není otevřený, všechno se vyřešilo, ale bavilo by mě se na to koukat dál ;). 



Vlk z Wall Street - tento film jsem odkládala hodně dlouho. Já totiž (až na výjimky) nemám ráda dlouhé filmy. Tři hodiny jsou tři hodiny. Vlk z Wall Street se mi líbil, ale zase na druhou stranu mi některé scény přišly až přespříliš přehnané.. (třeba ta na party...) A hlavně právě nemám ráda, pokud je film dlouhý jen proto, že se scény natahují a není to tolik o ději.. Každopádně vím, že podruhé už bych si ho nepustila (ano, i kvůli tomu, jak je dlouhý..)


Skvělý film Spojenec vás překvapí svou promyšleností. Film jsem viděla dvakrát a pokaždé mě bavil. Je to prostě ten typ filmu, kdy si říkáte, že vlastně víte, co se stane, ale nevíte :)), a to mě baví. Navíc skvělé obsazení, Denzel Washington snad ani nemá moc blbých filmů ;). 


Okamžik zlomu má ode mě sice o bodík méně než Spojenec, ale taky mě moc bavil. Anthony Hopkinse mám ráda a v této roli mi byl sympatický (i když byl záporák :D). A Ryana Goslinga mám fakt ráda, takže mě až mrzelo, že nebyl chytřejší :D


Na Celu 211 jsem se koukala vlastně náhodou. Něco se mi na těch filmech s vězeňskou tematikou líbí. Strážník se ocitne mezi vězni a začíná jeho boj o přežití. Ačkoliv film je dost smutný, je opravdu dobrý. Někomu by mohlo vadit, že originál je ve španělštině, ale já jsem se do toho pustila i tak, radši jsem četla titulky, ale já mám prostě ráda originály...

Příběh podle skutečné události Evelyn se mi líbil láskou otce k dětem. Není to žádný zázrak, ale prostě já tyhle příběhy mám ráda. Pokud i vy, můžu doporučit ještě film Otec Goriot (podle H. de Balzaca).. u knížky jsem vlastně asi i brečela.. je to prostě hrozně smutný příběh.. 


Co jste v poslední době viděli vy?

A. 



Komentáře

  1. Vlk z Wall Streetu se mi líbil moc, hlavně Leonardův výkon. Bod zlomu jsem neviděla, děkuji za tip. Mrkni na můj blog, mám tam taky pár tipů.

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn typy. Na dnesnu uprsanu sobotu sa urcite hodia.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat

Okomentovat