Jak jedním klikem publikovat na více místech? A vůbec o "if this then that"

Dopsali jste článek na bloggeru, a chcete, aby se rovnou objevil i na facebooku?  Chcete, aby Vám vždy ráno přišlo upozornění na e-mail, že si máte s sebou vzít deštník? Nebo chcete, aby se fotka nahraná na instagramu automaticky zobrazila na vašem facebooku? 

Nic jednoduššího se službou IF THIS THAN THAT :-) 



Začalo to tedy tím, že jsem hledala, jak se dají ukládat fotky z instagramu (cizí, ne moje) jinam (automaticky) --> dám srdíčko a ono se to někam uloží. A zjistila jsem, že to bohužel automaticky nejde (jedině přes foto obrazovky), jelikož instagram chrání autorská práva fotek (což dává smysl). 

Respektive, dříve to šlo. Třeba právě přes nastavení "if this than that", IFTTT  --> pokud se líbí fotka na instagramu, ulož mi ji na pinterest nástěnku (nebo jinam). Ale pak to blokli právě kvůli autorským právům. Než jsem na to přišla, tak jsem alespoň prozkoumala další možnost, co IFTTT nabízí. 

V IFTTT najdete 314 různých aplikací / sítí / programů - nevím, jak to vše ještě pojmenovat :-)   Náhled níže. A to vše se samozřejmě různě propojuje, dají se dávat podmínky (typu: když se na ebay objeví k prodeji "PINK PIG", tak mi pošli e-mail).


Namátkově: 

Pokud se mi líbí stránka na facebooku, tak ji ulož na nástěnku Pinterest   (název nástěnky si vyberu v nastavení).


Pokud napíšeme nový článek, tak se nám automaticky objeví zpráva na facebooku.  


Když publikuji svoji fotku na instagramu, tak se automaticky uloží do Evernote (na ten též plánuji článek).  


A moje fotky z Instagramu též rovnou dát na pinterest nástěnku.  


Pokud dle předpovědi počasí bude sluníčko, tak si nastavím upozornění, že se musím namazat krémem.  


A konečně! Videa, na která nemám čas na youtube si budu ukládat někam jinam než na youtube :-) AUTOMATICKY :-) 


A to se musíte pouze registrovat - SIGN UP. Pak si vyberete, o co máte zájem a následně propojíte přístupy do příslušných aplikací. 



Co si myslíte o takové automatizaci procesů? :-) 

S.




Komentáře

  1. To je super :-) Nenapadlo by mě, že takový program existuje. A to je pro apple nebo pro kohokoliv?
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro kohokoliv :) (resp. já apple nemám a funguje :)

      Vymazat

Okomentovat