Co bych si přála do bytu II + kdo získává LEGO DUPLO?


A máme zde další díl "Co bych si přála do bytu" :-)   Abychom Vás ještě chvíli napínali, výsledky giveaway budou až na konci :-) 

1. Tee pee pro princeznu - tohle je prostě rozkošné :-)  A já jsem už pokročila!  Už mám látku, mám kobereček, mám polštářky (a mám v plánu vylepšit na ně povlaky). Teď už jen ty "tyče" :-) 


pinterest.com


2. Závěs na okna. Takhle dokulata. Zatím se nám to moc nehodí (museli bychom zase přestavět veškerý nábytek v jednom z pokojů a manžel na to zatím není psychicky připraven). Tak to mám na čekací listině  :-)


pinterest.com

3. Bílá dřevěná vitrína. Mám totiž krásný servis po babičce a nemám ho, kam vystavit... Vitrínu jako takovou doma máme, ale když já bych raději větší :-) 



4. Stoleček ze starého okna. Toto přání se mi asi brzo splní. Protože nám budou v bytě již brzy měnit okna!   A já jsem domluvena, že nám ta stará nechají ;-) 


pinterest.com
5. A poslední - postel z palet. Tohle je na dlouhodobým čekacím listu :-)   Nám do bytu se to totiž absolutně nehodí. Tak čekám na příležitost, kdy budu zařizovat nějaký byt a zrealizuji to tam :-) 


pinterest.com

A teď již výsledky Giveaway :-) 

Komentářů sice bylo 10, ale 2 byly od stejné osoby (takže počítám za 1) a poslední (bohužel) přišel po termínu (Petro, i tak ale za odpověď děkujeme!). Takže z čísel 1 až 8 generátor mi vybral číslo 6 - Barbora Č. 


Se sestrou jsme vybraly Hanu S. a Tvořilku :-)   (p.s. Tvořilko, ozvi se nám prosím na e-mail, z Tvé adresy se nám vrací e-mail jako nedoručený...)

A aby toho nebylo málo, tak SpaceSusi moc děkujeme za tip ohledně propagaci giveaway - a jako poděkování máme též připravený dáreček :-) 


Krásný zbytek neděle! 
S.


Komentáře

  1. Nic se neděje, alespoň jsem objevila pěkný blog. Pravidla jsou pravidla.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletová postel je hrozně super věc. Má ji přítel a spí se na nic fakt dobře - jenom bacha na silonky a další věci, které to nemají šanci přežít :D Taky doporučuju pevnou a vysokou matraci.
    Tee pee pro princeznu bych brala taky. Vypadá to božsky. Už se nemůžu dočkat, až jednou přijde den, kdy se budu stěhovat do vlastního bytu.

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Paletovou postel jsem vyřešila tak, že jsem na palety přidělala zbytky podlah a vypadá to luxusně a hodí se to více, než syrové palety. Ao, postrádá to ale paletovost :D. A takový stoleček bych brala, mít vlastní obývák, ihned !!

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, lego jsem si vyzvedla z pošty. Moc děkuji za nádhernou soutěž :)mějte se hezky, ať se Vám daří!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat