Čas odejít a Girl online



Od Jodi Picoult jsem četla Vypravěčku, která se mi moc líbila, takže když jsem v knihovně zahlédla její další knížku - Čas odejít, tak jsem si ji musela půjčit. Ze začátku mě příběh zase tolik nebavil, protože se vypráví o chování slonů a vzhledem k tomu, že moc v tu chvíli nevíte, k čemu to vlastně potřebujete vědět, tak jsem to dost prolítla. Dále je to ale zajímavější a ke konci je to dost napínavé, chcete vědět, zda Jenna matku najde nebo ne. Konec mě docela rozsekal :)) Je pravda, že už jsem pár příběhu s takhle "zvláštním" koncem četla, ale mě to prostě pokaždé překvapí ;)


"Jenna se nikdy nevzdala naděje, že jednou najde svoji mámu Alici. Ta totiž zmizela, když její kolegyni v rezervaci udupal slon. Anebo to bylo celé jinak? 
Alice studovala chování slonů v Africe, když však poznala Jennina otce, vrátila se s ním do Ameriky, kde společně vedli sloní rezervaci. A jednoho dne, když zemřela za záhadných okolností jejich kolegyně, Alice zmizela. Jenna byla tehdy ještě maličká, přesto celé ty roky touží matku najít. Nevěří totiž, že by ji jenom tak opustila. Jde za vědmou, najme si soukromého detektiva, zkouší cokoliv, jen aby celé záhadě přišla na kloub. Někdy se však i zdánlivě jasné odpovědi mohou docela zamotat a svět nemusí být takový, jaký se zdá." zdroj

Zoe Sugg - Girl Online


A další knížka z knihovny, kterou jsem zahlédla a nebyla si jistá, zda ji vůbec chci číst, ale zvědavost byla silnější a v češtině bych knížku určitě nečetla. 

Přiznám se, že knížka mi hodně dlouho ležela doma a tři dny před termínem vracení do knihovny jsem ji přečetla. Na začátku jsem si připravila slovník, kdybych něčemu nerozuměla, i když moje angličtina není nejhorší, ale bála jsem se toho. A to je asi také ten důvod, proč jsem ji dlouho nečetla. Jak jsem se ale začetla, tak to šlo úplně samo a slovník jsem vůbec nepotřebovala. Tyhle "dívčí" romány jsem už dlouho nečetla, takže se mi to opravdu docela  dost líbilo ;) Je to dost naivní, předvídatelné, ale zároveň skvělé ;) Taková oddechovka. 

Pokud sledujete Zoellu, tak určitě najdete shodné vlastnosti s hlavní hrdinkou Penny nebo místa, o kterých Zoella mluvila ve videích. 

Jestli hledáte knížku v angličtině a nejste si třeba svojí angličtinou tolik jisti, tak tuto rozhodně doporučuju, protože je dost jednoduchá, takže vám to určitě dodá sebevědomí ;) Já už se těším, až si půjčím druhý díl :)

"Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě – o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí.

Když ji na školním představení potká ten ,,největší trapas", který díky internetu uvidí ,,celý svět", a situace začne být na všech frontách na pováženou, rodiče ji vezmou na pár dnů do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu.

Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina – a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztahy k nejbližším přátelům." zdroj 

 Doporučíte mi také nějakou knížku? ;)

A. 


Komentáře

  1. zaujalo ma to girl online - ale keď hovoríš, že je to také naivné tak už ma to nezaujíma :D :O momentálne si práve hľadám nejakú knižku do ktorej by som sa pustila a take stále hľadám a hľadám, ak by si zas o niečom vedela sem s tým ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako naivní to je, zase na druhou stranu se to dobře čte ;) A jinak mám ráda knížky od Cecelie Ahern nebo Sophie Kinselly, jsou jednoduché a dobře se čtou ;)

      Vymazat

Okomentovat