Apetit Piknik 2016

Každý rok jsem se chystala na Apetit Piknik a nějak mi to nikdy nevyšlo nebo jsem tam prostě nešla, že tam zase bude strašně lidí a tak (nemám ráda davy).. ale tenhle rok jsem si řekla, že tam stůj co stůj půjdeme :D Když jsme se ale probudili -  v deset ráno -  a zjistili jsme, že už je venku třicet stupňů, tak jsme se rozhodli, že se nejdříve pojedeme vykoupat a vzhledem k tomu, že odpoledne slibovali sice vedro, ale déšť, tak jsme Apetit Piknik nechali na odpoledne - a dobře jsme udělali! Sice bylo vedro, ale pořád poprchávalo, takže to bylo dost příjemné ;) 




Hned jak jsme přišli, narazili jsme na domácí klobásky od Gourmandrooster, takže jsme si je hned dali. Jeden za 75,- Kč. Za takový hot dog je to sice pálka, ale ty klobásky byly výýýborné ;) 


Zatímco manžel vybíral u HUHUCHILLI, já jsem koupila mušle v tempuře, ale bohužel teď vůbec nevím, co to bylo za stánek :( Každopádně prodávali 4 ks/50,- Kč, ale jak jsme tam byli odpoledne, takže už to bylo 8 ks/50,- Kč. Dobré, ale příště už bych do toho nešla, protože to bylo obyč :)). 


Přijeli jsme kolem půl čtvrté, park Grébovka je moc pěkný a větší, takže ačkoliv na Apetit Pikniku bylo dost lidí, tak byli prostě všude, takže se většinou nestalo, že bychom u nějakého stánku stáli větší frontu (největší byla na ledové kafe - 4 lidi...) U Café Bike totiž bylo pořád plno :) Taky tam byl snad nejpříjemnější pan barista, i v půl šesté hýřil vtipem a usměvem ;) Ledová káva: single shot 55,- Kč, double shot 65,- Kč. 




Naprosto famózní bylo jídlo od Two Eggs!!! Naprosto boží burger s vejcem Benedikt a trhaným vepřovým dělaným metodou sous-vide s holandskou omáčkou.. Boží!!! Cena je vyšší, ale naprosto ospravedlněna: 130,- Kč/ks



Ačkoliv poprchávalo, tak bylo vedro a bylo potřeba udržovat pitný režim.. Měli jsme domácí bezinkovou limonádu, manžel pivo, já ledové kafe :) U Kávového klubu 65,- Kč.



Je mi hodně sympatické, že je vstup zdarma.. moc se mi totiž nelíbí, když někam mám jít, mám zaplatit vstup a ještě vlastně vůbec nevím, zda si něco dám, vyberu nebo jen odejdu s prázdnou... O to víc jsem pak štědřejší v dýškách přímo na stáncích ;) 

Těšila jsem se na burger z Beef&Burger, ale bohužel když jsme dorazili, byl tam na výběr jediný a ten jsem moc nechtěla, takže jsme zamířili k George Prime Steak. Sice jsem doufala, že tam bude i nějaký steak, ale neva, burger stačil :) A byl naprosto výýýýýbornýýýýý!!! 80 Kč/ks. 


Rozhodli jsme se, že se sebou nebudeme brát deku, že se když tak posadíme přímo do trávy, což se stalo ;) případně jsem vytahovala svůj velký šátek a bohatě nám to stačilo ;) Piknikové deky se ale dají koupit i přímo na místě :). 

Na dezerty už nám nezbývalo moc místa, ale chtěli jsme :D Vafle byla moc dobrá, objednali jsme jednu pro dva (to už byla poslední tečka na závěr :D) byla z Waff Ultimate Sweetness, ale příště bych si ji asi nedala. Není to takové typické vaflové těsto, takže se víc rozpadala a na mě tam prostě bylo cítit droždí (ale možná tam vůbec není :D). Navíc za 95,- Kč/ks bych si příště vybrala něco jiného. 


Votre Plaisir bylo mým cílem na dezerty :) Nevím, jak se co jmenuje, ale to zleva bylo moc dobré - levandulový krém a v té sušence dole byly maliny, to zprava bylo dost kokosové, což má rád manžel :), vevnitř dvě pusinky - taky moc dobré. Za oba zaplaceno 145,- Kč. 



Co se týká cen, jsou vyšší, ale s tím se prostě počítá. Právě protože neplatím žádný vstup, tak chápu, že prostě náklady se nějak pokrýt musí. A jinak, pokud nechcete běhat a hledat bankomat (který sice v areálu byl, ale....), tak s sebou vezměte víc hotovosti ;)

S sebou jsme koupili sýr, který se prodává na váhu za jednotnou cenu 59,- Kč/100 g. A půlku chleba z Esky za 30,- Kč. Ještě teda omáčku z HUHUCHILLI, ale to má manžel někde u sebe :))





Vzhledem k tomu, že na Apetit Pikniku je toho opravdu hodně a my jsme tam nebyli celý den, tak jsme si tak nějak zaškrtli, kam chceme a ostatní jsme ponechali náhodě ;) Hodně šikovná je aplikace Apetit Piknik, kde jsou stánky seřazeny podle abecedy a u toho je i číslo stánku :)  



Příští rok bych určitě zase šla, pokud by se vydařilo počasí ;) Co vy? Byli jste někdy na Apetit Pikniku nebo na podobné food akci? 

A. 

Komentáře

  1. To je jídla! :)

    Kamarádka na něm byla a byla spokojená.

    Já jsem ani nevěděla, že se v Pze něco takového koná. :))

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě věděla, akorát jsem nikdy neměla čas tam jít.. A teď po tom burgeru s trhaným vepřovým je manželovi špatně, tak možná v tuto chvíli trochu lituji, že jsme tento rok taky nevynechali :(

      A.

      Vymazat
  2. Jak vidím ty burgříky, dostávám dost šílený hlad :D Hned bych si nějaký dala:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z George Prime Steak byl opravdu výborný!

      A.

      Vymazat

Okomentovat