Sedlčanský Hermelín na gril! :)

Grilování miluju. A nejen za to jídlo, ale je to příležitost, kdy se sejde celá rodina a užívá si dobrého jídla a pití. Od té doby, co máme zahradu, zahajujeme grilovací sezónu poměrně brzo a končíme poměrně pozdě - i když, naprosto upřímně, přijde mi, že s grilováním vlastně nekončíme, protože táta je schopný udělat výborné maso na grilu i v zimě, akorát si ho pak nevychutnáme venku, ale vevnitř ;). 

Sedlčanský mi poslal jejich Hermelín na gril na ochutnávku, takže jsem zase neváhala svolat alespoň část rodiny a dopřát si grilování ;). A tentokrát jsme se dokonce obešli i bez masa :).



Uznávám, že jsem mohla vymýšlet recepty, ale já si prostě myslím, že v tomto případě, v jednoduchosti je krása. Tohle bylo grilování v pracovní den, takže taková venkovní pohoda po práci, kdy opravdu chcete mít véču co nejdříve na stole, a Sedlčanský Hermelín na gril mi v tom hrozně pomohl :))

U tohoto sýru je super, že v balení máte 4 sýry a k tomu danou omáčku nebo koření, takže nic víc nemusíte dokupovat (no dobře, možná zeleninu a pečivo :)). Je to i ideální balení na piknik k přenosnému grilu, protože opravdu všechno máte v sadě. 


Hermelíny jsou jednotlivě zabaleny a pro jejich přípravu je potřeba si připravit olej (i když si myslím, že i bez něho je to v pohodě ;)) a alobal. Já jsem si vzpomněla, že jsem rodičům dala pěknou sadu olejů, takže jsem se ji rozhodla využít. 




Pěkně pokapat, zabalit a šup s tím na gril ;)


Stačí 5-10 min z každé strany a můžete podávat! 




Omáčky jsem přendala do malých panáků, aby to vypadalo lépe ;) Musím říct, že já miluju hlavně brusinovou omáčku, chlapům hodně chutnala švestková omáčka díky té pikantnosti :).




Já jsem měla Ohniváka, proto to chilli v sýru ;) Ale vůbec se toho nebojte, je to opravdu lehce pikantní. 



Co vy a grilování? A jaký sýr rádi grilujete vy? 

A. 

Komentáře

  1. Ahoj, uplne se mi sbihaji sliny ;) O vikendu planuji take grilovat a chtela jsem maso, ale nechala jsem se premluvit na hermeliny:-D objednala jsem si tento gril https://www.decodoma.cz/Zahradni-gril-WOOD-II-Happy-Green.html tak doufam, ze dojde do vikendu a uz se nemuzu dockat ;) jo a fajn blogisek. Budu dal sledovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme ;)

      Ten hermelín je prostě skvělý, když právě třeba nechceš čekat než se udělá maso, tak je to fakt rychlá, chutná véča ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat