Měřit se prostě nebudu...

A už je další měsíc pryč. Oficiálně mi skončil 90 denní couching s Veru, domluva je ale taková, že pokud budu mít nějaké dotazy, tak se na ni můžu obrátit, pokud budu chtít změny, tak se domluvíme ;) 

Bohužel v tomto měsíci jsem byla skoro 3 týdny nemocná a ještě nejsem zcela zdravá, takže se to hlavně odrazilo na tom, že tento měsíc byl v podstatě bez cvičení. 

Abych si připadala alespoň lépe, tak když jsem třeba jela domů busem, tak jsem vystupovala o 2-3 zastávky dříve, abych se prošla :). (i to se cení!)

Vzhledem k tomu, že nyní nejsem zase úplně ok, tak jsem se rozhodla, že se prostě měřit nebudu. Jsem extrémně nafouklá, připadám si jako balón a vím, že by mě to jedině rozhodilo (a nyní jsou jiné věci, které mě "rozhazují" :(().

A teď zase o jídle :)) Snažím se pořád jíst zdravě, samozřejmě, někdy to ujede - nejvíce určitě na návštěvě u rodičů (všichni známe :D).. Doma se zbavuju nezdravých věcí díky manželovi, sní je totiž on :D

Pořád se držím toho, že v jednoduchosti je krása a jídlo mám většinou večer připraveno maximálně za půl hodiny :). Nedělám nic těžkého, protože mi přijde, že bych si jinak nemohla vařit vůbec - kromě víkendů... 

Plátek šunky, vajíčka, řeřicha, pečivo. 


 


Špagety s hovězím masem. 


Proteinové tyčinky z DM na svačiny (když nestíhám mít normální svačinu), vždycky mám jednu v kabelce. 


Bulgur s hovězím masem a zeleninou. 


Toasty s lučinou a šunkou, zelenina, kafe. 


Knackebrot, bylinková tvarohová "Svačinka, okurka. 


Hermelín figura, toasťák, okurka. 


Tortilla s kuřecím masem a zeleninou. 


Jogurt s ovocem a oříškami.


Zkusila jsem i žraločí steak. Konzistence je více jako maso než ryba. 


Fotila jsem pro Sedlčanský Hermelín, tak jsem si rovnou i jeden dala ;) 


Tortilla s kuřecím masem a zeleninou. 


Kuskusový salát s hovězím masem. 


Nálož zmrzliny z Angelata na dlouhou procházku :). 


Grilovaná zelenina, kuřecí maso, brambory - to, co zbylo z grilování :D


Takhle to vypadá, když si kuřecí prsa koupím v Makru. Pak to musím navážit a šoupnout do mrazáku :). 


Ovesná kaše s banánem a borůvkami, kafe. 


Po dlouhé době jsem byla s manželem v Bageterii Boulevard, dala jsem si Caesar bagetu a byla jsem dost zklamaná. Pár měsíců zpátky mi chutnala a říkala jsem si, že si ji dám znovu, jenže ten dressing, co byl uvnitř, byl najednou strašně slaný (takže jsem ho bramborou dostávala pryč :D) a jídlo jsem si moc neužila. 


A zase taková moje klasická snídaně - vajíčka, pečivo, zelenina, kafe ;). 


Máte výčitky, když jíte něco nezdravého? 

A. 

Komentáře

Okomentovat