Menší a větší radosti a nákupy ;)

Mám nějaké divné období, kdy se mi chce hrozně nakupovat, ale nedopadne to. Vypadá to tak, že sedím na nějakém eshopu, naházím věci do košíku, ale nákup nedokončím, protože si řeknu, že to vlastně ve výsledku nepotřebuju. A to platí i o potravinách, mám teď odpor i jít do krámu :D Doufám, že to brzo přejde ;))

Určitě znáte takovéto, kdy nějakou věc strašně chcete, ale když už ji máte, tak zase tak nadšeni z toho nejste. Tak přesně toto asi mám teď. Proto si nechávám tu věc v košíku třeba celý den a v případě, že si to do večera nerozmyslím, tak si to koupím (a to právě většinou nedopadne :D).
Každopádně, pojďte se podívat na malé materiální radosti z poslední doby, nejvíce je z nákupu v DM, mají teď skvělou slevovou knížku ;)

Po tom, co jsem si asi 150 milionkrát půjčovala žehličku a kulmu na vlasy od sestry, tak jsem uvážila, že bych konečně mohla mít svoji. A protože já opravdu nesnáším vybírat elektroniku (já se v tom prostě nevyznám), tak jsem se ptala vás na instagramu, pak jsem přečetla asi milion diskuzí, ale prostě pravdou je, že každý doporučuje něco jiného. A zachránila mě tchýně, která mi pak tuto žehličku dala k narozeninám ;). Ona totiž sama má žehličku Philips a hrozně si ji chválila. Toto je u Philipsu novinka a určitě na ni udělám recenzi zvlášť.


Došel mi suchý šampón na vlasy od Avonu a od Lee Stafford, tak jsem se rozhodla, že si koupím všemi chválený Batiste. Prozatím musím říct, že u mě vede Lee Stafford, ale Batiste taky není špatný, hlavně se mi líbí ta vůně ;)).


Kondicionéry na vlasy jsou pro mě důležitější než šampony, bez nich vlasy prostě nerozčešu.


Color Tattoo buď používám jako klasický stín, pokud se mi nechce pouštět do něčeho většího, ale každý den tyto stíny používám jako bázi pod oční stíny. Vše drží naprosto perfektně celý den. 


Novinka od Garnier mě zaujala už na nějakém jiném blogu, a protože mi dochází dvoufázový odličovač od Avonu (který již mám podruhé a je moc fajn ;)), tak jsem se rozhodla pořídit si právě tuto novinku. Uvidíme, jaká bude.


Pokud mě paměť neklame, tak Echo od Davidoff byla snad první voňavka, kterou jsem měla jen sama pro sebe ;) Tím myslím, že už jsem byla ve věku, kdy jsem si uvědomovala, že už chci voňavky, ne mít pár společných se sestrou (většinou jsme dostávaly nějaké miniatury :)). Miluju tu vůni a tuto voňavku jsem měla x krát.. a pak nastala pauza.. A teď se o to postaral manžel a koupil tuto voňavku mně i sobě, jen v pánské verzi (tu vůni taktéž miluju..) ;).


Falafel z DM jsem chtěla dávno ochutnat, takže pro mém velkém nákupu jsem ho hodila do košíku ;).


Sváča, když nestíhám víc :)


Toto je tip pro toho, kdo shání klasická trička. Polo trička z H&M za 249,- Kč a klasické tričko asi za 129,- Kč.


A ještě vám ukážu moji malou radost, a to cibulku ;)) Já vím, je to blbost, ale mě to dělá radost :). 


Čím jste si v poslední době udělali radost vy? 

A. 

Komentáře

  1. Zvláštní, jsem na tom stejně. Vybírám - házím do košíku - a nakonec si řeknu, že to nepotřebuji. No, ale ono je to vlastně dobře. Proč kupovat něco, co nepotřebuji ?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ;) Pak se vždycky poplácám po rameni, jak jsem dobrá :DD

      Vymazat
  2. Taky jsem si nedávno pořídila žehličku na vlasy, zrovna dnes jsem uveřejnila článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viděla jsem ;) taky Philipska :)) snad budeme spokojeny ;)

      Vymazat
  3. Batiste suché šampony miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím říct, že prozatím u mě fakt vítězí Lee Stafford ;)

      Vymazat
  4. Já jsem si koupila tento oční krém http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika/san-giuliano-zpevnujici-ocni-krem-cuor-d-olivo-15-ml.html a ta italská boikosmetika je super. Už mám třetí výrobek a asi to zkoupím všechno :-D a od přítele jsem dostala tyto krásné náušnice https://www.goldeligius.cz/nausnice-z-chirurgicke-oceli/guess-nausnice-use11106.html ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od d´olivy jsem taky měla nějaký krém a byla jsem spokojená ;)

      Náušničky jsou krásné!

      Vymazat

Okomentovat