Cup and Cake

Někdy na začátku března jsem měla hrozné období..takové dost ubrečené.. A jednou, skoro po celém dni hladovění jsem si uvědomila, že bych se měla najíst. Vzpomněla jsem si, že na Nových Butovicích jsem viděla kavárnu Cup and Cake a říkala jsem si, že do ní jednou musím.

V menu jsou polévky, bagely, cupcaky, limonády, čaje a kávy. 


Nebylo tam moc lidí, takže o to víc mě potěšilo, že obsluha byla příjemná, a ne otrávená z toho, že tam moc lidí nechodí.. Je to v těch nových budovách, kde mají být kanceláře, a tím, že tam ještě nikdo není, tak tam ani není moc lidí.. 



Já jsem si dala velké capuccino, velký bagel s modrým sýrem (výýýýýborný!!!) a 2x cupcake - 1x malinový s pistáciemi, 1x Snickers cupcake :) (asi tak trilion kalorií :D)




Snickers cupcake mi moc chutnal, tam nemám výhrady. Malinový s pistáciemi o něco méně, protože ten krém byl až moc máslový, a ta chuť toho másla byla až moc cítit (a ten jsem si koupila na doporučení obsluhy). 






Každopádně je to tiché, příjemné místo, kde se dá příjemně posedět ;) 

Kam rádi chodíte vy? 

A. 

Komentáře