Co se dělo v posledních týdnech, kurzy na naučmese

U většiny lidí platí, že když řeknou "Neměl jsem čas", tak de facto říkají "Nechtělo se mi". Jak jinak vysvětlit, že pak visí na facebooku, dívají se na seriály, atd. :-) 




Tak nějak to bylo i u mě. Sice jsem sestře říkala, že nemám na články čas... ale i ten čas by se našel, jen se mi prostě nechtělo... A nechtělo se mi, PROTOŽE - a teď se začneme točit v kruhu - jsem jinak nestíhala. Ovšem nestíhala spíš zpracovat spoustu vjemů, tak jsem pak potřebovala prostě vypnout, aby mozek to pomalu překousával. A psát články, když se mozek zaseknul již pár hodin zpátky, je téměř nemožné :-) 

A co se tedy dělo? 


1. Dala jsem výpověď v práci. Nemám ráda, když někdo dlouhodobě mluví o tom, že je v práci nespokojen a pořád tam setrvává... Tak jsem do toho "šla".  Takže teď mám poslední týdny, kdy mám dodělat x projektů - tak to bude zatím ještě nějakou dobu "nestíhačka".

2. Dostala jsem nabídku přednášet na jedné akci - WOW - a prostě jsem to nemohla odmítnout. Přednáška je za měsíc, tak pokud nasbírám dost odvahy, řeknu vám kde a co :-)

3. Pokračuji chodit na různé kurzy na Naučmese :-)  A to říkám, že nemám čas... Jenže tam je toho tolik zajímavého za fakt ceny za hubičku, že to nejde odmítnout... Já si vybírám něco, co reálně pak využívám, tak za sebe mohu doporučit: 

Chytře na reality - přednáší bývalý realitní makléř (který se v oboru pohybuje i dnes) - a je tam fakt hodně užitečných tipů. Pokud hledáte nový domov, doporučuji. 

Jak začít s e-shopem? - koukám, že teď jsou termíny jen ve Frýdku-Místku, já byla v Praze (= někdy ten kurz je i v Praze :-)     Jsou to opravdu základy, ale podle mě pomohou každému, kdo o e-shopu přemýšlí. Klučina je zkušený a je to znát. 

Travelhacking - je někdo, kdo o tom kurzu ještě neslyšel? :-) Blíží se doba prázdnin, tak tam utíkejte, ať procestujete toho v létě, co nejvíc :-) 

Dividendové akcie jako ideální zdroj pasivního příjmu - opět přednáší člověk z praxe. Za mě super. Zajímavé je, že se dá začít investovat již s 50.000,- kč - v představách hodně lidí se investuje ve velkých částkách... Jenže začít se dá i s málem. 

4. Začaly jsme se sestrou dostávat pozvánky na různé akce. A je to další WOW - kdo by to byl řekl, že takový "anonymní" blog může být zajímavý (řekněme si ale upřímně, za to všechno "může" právě sestra - to ona vede instagram, to ona píše více článků, to ona má lepší foťák... a mohla bych pokračovat. Já jsem takový parazit :-)     A jako nej nej nej akce pro mě a pro moji dcerku - od LEGO DUPLO, prostě wow :-) 




5. Strašně se těším na dovolenou. Ačkoliv vůbec nevím, kdy a kam pojedeme (těžko se plánuje ve výpovědní době, když člověk zatím nemá nic vymyšleného do budoucna)   Tak si tak různě pročítám články a hledám inspiraci. Kam plánujete jet na dovolenou vy? :-) 

S.

Komentáře