Co bych si přála do bytu

Strašně mě baví si vybírat nábytek a dekorace, které bych si přála mít v bytě. A dneska bych se ráda podělila o pár nápadů, které bych chtěla :-) 

1. Stůl za pohovku

pinterest

Nemám moc ráda stolky před pohovkami. Ani nevím, kolikrát jsem z toho měla modřiny. Ovšem stolek ZA pohovkou - to se mi líbí :-)   Takový máme za postelí (jako čelo) a je to úžasné. Teď ještě přemluvit manžela, aby mi takový vytvořil za pohovku :-) 

pinterest

2. Židle ze starého kina

Ty hledám už hodně dlouho a pořád doufám, že na ně narazím "za pár korun" :-)  

pinterest

3. A ještě jedna super věc. Tyhle botníky z IKEA už máme. Akorát jsem je pořád dávala svisle, nad sebou... Tohle uspořádání se mi hodně líbí, tak teď přemýšlím, jak to předělat :-) 



pinterest

Já jdu hledat další inspiraci :-) 

Krásný víkend! 
S.

Komentáře

  1. Ta maličká polička za pohovkou je super a botníky vedle sebe taky.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten stolek za pohovku je prostě bezvadnej, hned si to jdu připíchnout... Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat