Třetí měsíc s Veru ;)

Já jsem asi v tomto případě ukázkový případ toho, že opravdu ne každý se za 3 měsíce promění v štíhlou kočku, ale je potřeba to brát sportovně a vědět, co za tím stojí. A ráda to s vám budu sdílet, abyste viděli, že je to normální. Není každý den/týden/měsíc posvícení, ale musíte jít dál a ne to vzdát při první překážce. Když uklouznete, tak se prostě musíte vrátit na původní cestu. 

Jasně, že je mi třeba líto, když vidím, jak někdo dosáhne za 3 měsíce výsledků, kterých já dosáhnu třeba za půl roku, ale je nutné se dívat na to, co za tím stojí. 



Bohužel ani tento měsíc pro mě nebyl moc pozitivní. Onemocněla jsem a dva týdny na antibiotikách jsou bohužel znát. Více jsem nejedla než jedla. Rozhodně jsem necvičila. A vypila jsem litry čaje a mléka s medem. 

Takže pro tento měsíc je pro mě největší úspěch to, že jsem si dokázala udržet váhu a nepřibrala jsem! A dokonce mi zmizel cenťák ze stehen :D

Největší rozdíl od prvního měsíce vidím na břiše, takže jsem se znovu přesvědčila, že ty fotky před a po k něčemu jsou, protože jinak bych tomu moc nevěřila.. 

Tento měsíc je fotek méně, protože jak jsem psala výše, byla jsem nemocná a byla jsem ráda, že vůbec něco sním.. 

První měsíc zde. Druhý měsíc zde

Snídaně jsou taková moje oblíbená část dne ;) Jsem ráda, když u toho nemusím pospíchat a mám klid. 


 






Těstovinové saláty jsou skvělé na přípravu, protože to zabere strašně málo času. Zálivku si obvykle dělám z bílého jogurtu a přidávám nějaké bylinky :). 







Cvičila jsem pouze na začátku měsíce, ale doufám, že příští měsíc bude lepší! 


Co vy? "Hubnete do plavek"? :) 

A. 

Komentáře

  1. Držím palce, každý centimetr se počitá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to jídlo vypadá božsky. ne, nehubnu ani necvičím =) nepotřebuji to, zpevňuji postavu v práci a s přítelem =D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat