Primark, DM, Xenos, T.K. Maxx - New in!

A zase jsme jednou jeli na výlet do Drážďan. No, dobře, budeme věci nazývat pravými jmény - na nakupovací výlet ;). Do města nechodíme a vlezeme vždy do pár obchodů ;) (ne, nejsme takoví barbaři - město jsme už párkrát viděli.. ;)

Vždycky v Drážďanech jdeme do DM, Primarku, Xenosu,T.K. Maxxu a Kauflandu. A ono nám to vlastně stačí. Co jsme si odvezly tentokrát? 

V DM jsem si doplnila sbírku laků. Zjistila jsem, že moje oblíbené, které používám nejčastěji už docházejí/došly/uschly atd.

Trend it up je nějaká nová značka v tamním DM, ak jsem se je rozhodla vyzkoušet. A p2 jsou moje srdcovky ;) 


Kapesníčky jsou kokošné. Kondicionér na vlasy jsem ještě u nás neviděla a já bez kondicionéru moc nemůžu, takže jasná volba ;). Dětský sprcháč pro MĚ :D a celozrnné těstoviny, které tam mají levnější než u nás v DM. 


V Primarku tentokrát toho nebylo TOLIK, ale stačilo ;) 
Ponožky mi sice asi nežere pračka, ale nevím, na koho jiného bych to svedla, takže prostě MIZÍ :D. Každopádně jsem musela doplnit sbírku :)


Klasické bílé basic tričko, vlhké papírové kapesníčky a nová láhev na vodu ;). 


Ve slevě byly tyto "princezna z východu" bačkůrky, tak jsem je ukořistila pro sebe :D


Pružná sportovní podprsenka bez ramínek a jednorožčí kalhotky ve slevě tam nemohly zůstat :). 


Tyhle hadrovité viskózové kalhoty jsou SUPER, jsou strašně pohodlné a už jsou moje třetí ;) Nosím je normálně doma a budu i na zahradě, protože tam chci hlavně pohodlí u relaxu ;). 


Manžel si za pár euro koupil plavky v tyrkysové barvě a byl z toho strašně nadšený :))


Punčocháče si taktéž v Primarku kupuju pravidelně, protože si je v práci pořád trhám ://. 
Ubrousky jsou prostě roztomilé a musela jsem je mít :))


V T.K. Maxxu sestra našla tuhle úžasnou věc, kterou chceme používat na příbory, když grilujeme a nosíme věci z kuchyně na zahradu. 



Já jsem tam našla tyhle dva šálky s podšálky od Maxwell&Williams a manžel mi je koupil ;) 



V Xenosu jsem doplnila sbírku našich zvířátkových talířků a hrníčků, které jsem si kupovali před tím a mám další ;) (2 jsou slíbeny ségře ;)). 


Co jste si v poslední době koupily vy? 

A. 

Komentáře

  1. Krásné věci sis pořídila. Ty hrníčky jsou opravdu moc hezké a Primarkové ponožky, kalhoty a pantofle taky :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Ty Primarkové basic věci jsou úžasné a za pár korun ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je fakt krásná! Problém je trochu v tom, že když se z ní chci napít, tak se mi zavírá :( Což třeba při běhu na páse není ideální :(

      Vymazat
  3. Super přírůstky, hrníčky na poslední fotce mě dostaly! Já jsem si poslední dobou nekoupila nic..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě potřeba napravit ;) Radost se musí dělat - i sobě!

      Vymazat

Okomentovat