Dárek od manžela

Nemůžu říct, že by můj manžel byl nějaký hrozný romantik, ale občas dost překvapí ;)) Je to prostě spíš takový chlap, kterému něco musíte říct, ne jen naznačovat ;) 

Tuhle sukni jsem si vyhlídla v obchodě ve slevách a moc se mi líbila. Říkala jsem, že by to byl ideální kousek na Silvestra. Jenže prostě ve více obchodech (řetězec) nebyla moje velikost. A protože bylo 30.12., tak jsem přijela domů smutná, že už se prostě nestihnu nikam podívat a musím vymyslet, co si vzít na sebe. 



Jak už asi tušíte, sukni mám ;). Manžel ještě 31.12. pracoval, já už jsem byla doma a do žádných obchodů jsem nejela. Manžel ale nelenil a rozhodl se, že ještě jeden obchod zkusí, třeba bude mít štěstí.. Když mi volal zjistit, jakou že to velikost jsem sháněla, tak jsem se začala doma potutleně usmívat, tušíc, že asi budu mít sukni :D


Manžel domů opravdu dorazil se sukní, já jsem byla mega moc nadšená, protože ta sukně je podle mě prostě nádherná!! Strašně se mi líbí, kolik se v ní dá najít barev ;). 

Jedna z oblíbených voňavek a správný lesk na pusu doladily můj slavnostní outfit a nový rok jsem započala velmi stylově! ;)))) 


Udělal vám někdy manžel či přítel podobné překvapení? Naznačujete nebo mluvíte přímo? 

A. 

Komentáře

  1. To je krasne, mojmu manzelovi treba dost naznacovat, ale i prekvapi. Naposledy pre nas objednal vikend do hotela. Vedel, ze by som rada niekam vyrazila, tak premenil moje predstavy do reality.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat