Univerzální psaníčko-kabelka DUNE

Ani se moc netajím s tím, že jsem lemra líná. Jako ok, jedna věc je makat (to mi nevadí), a druhá věc je vymýšlet sobě "práci navíc".  

A moje lenost je takového kalibru, že jsem dokonce líná i nosit cokoliv v rukou. Proto nosím víceméně jen cross kabelky. V "nejhorším" přes rameno. Ale že bych někdy pochopila módu VELKÝCH psaníček, to ne. Jako proč se dobrovolně zbavovat celé ruky? 

No a s takovými myšlenkami jsem se procházela T.K. Maxxem v Drážďanech. 

A pak jsem na NI narazila. 




Vypadá jako psaníčko. Ovšem má poutko (které se dá odepnout), takže už o něco zajímavější. 



A normálně má i řetízek, aby se dala pověsit přes rameno! A řetízek tak dlouhý, že by to šlo i přes tělo! 



Vevnitř má také plno otvorů na všechno možné. Takže de facto peněženka. 

Řeknu vám: zamilovala jsem se.

Chodila jsem s tímto "psaníčkem" po obchodě dobrou hodinu. Strašně nerada si totiž kupuji věci, o kterých vím, že je nevyužiji nějak často. Jasně, občas si udělám něčím radost (co si vezmu párkrát, a pak to leží ve skříni), ale takových "radostných" kabelek již doma pár mám... 




Pořád jsem chodila a nemohla najít důvod, proč si ji nekoupit. 

Po hodině jsem se pokusila narvat do této kabelky alespoň 2 mobily, co pravidelně nosím. A tady se začaly projevovat nevýhody malé kabelčičky - již se 2 mobily (a to prosím bez karet, dokladů, zrcátka, a tak) vypadala narvaně. 

Tak jsem ji nakonec s klidným svědomím odložila. 

Pokud na ni ale přece jenom někde narazím za jiných okolností,  možná ji přece jenom neodolám... Anebo ke mně nějak připutuje nějakou náhodou jiným způsobem. 

Tady je odkaz na tuto kabelku přímo v obchodě (cena v librách): kabelka DUNE 

Co vy, jak si zdůvodňujete další nákup kabelky? :-) 

S.

Komentáře