Úlovky ze sekáče

Tak, a zase po delší době úlovky ze sekáče ;) 

Tyhle šaty byly hrozná náhoda. Vypravila jsem se do sekáče najít si nějaký outfit na Vánoce a na nic jsem nenarazila. Ale je zajímavé, že většinou na nejlepší kousky narazím na odchodu :D 

Každopádně tyhle šaty Vila jsem si hned odnesla a Vánoce v nich opravdu oslavila ;), akorát jsem měla přes ně svetřík, takže byly trochu jako sukně ;). 

Jo, a prosím vás, šaty na ramínku rovnal manžel, musela jsem to zmínit, protože takhle krásně šaty přece ještě nikdo nesrovnal :D



Tyhle džíny se staly mým oblíbeným kouskem této zimy ;). Mají vzadu gumu, takže se krásně přizpůsobí postavě a dole jsou hodně úzké, takže je můžu nosit i do kozaček ;). 



Strakaaaa :D Ano, nějak čím dal víc se mi líbí blyštivé věci, které nejsou vulgární :D. A tahle sukně s bílou košili vypadala tak dobře, že jsem si ji musela hned odnést. 



Jsou to šatičky nebo dlouhá tunika. Na fotce to vypadá totiž jako delší tričko. Líbily se mi detaily a můj plán je teda nosit ji přes plavky na zahradě ;). 




Opravdu dlouhá košile. Buď se dá nosit s legínami nebo normálně zastrkat do džín (což jsem zatím úspěšně dělala :D). 



Tento kabát jsem vlastně zase tolik nepotřebovala, ale šedý kabát ještě nemám a za 60,- Kč jsem ho tam nechtěla nechat. Nemá knoflíky, jenže já si kabáty většinou stejně nezapínám.. a kdyby náhodou, tak je tam prostě přišiju ;). 


A co Vaše úlovky? Máte něco? 

A. 

Komentáře